Menej divoký dizajn

Vyzerá to, že novinka skutočne dostane oveľa menej všemožných výduchov a zaslepených otvorov, ktoré mnohým vadili. Zamaskované naopak nie sú červené brzdové strmene Brembo, lepivé pneumatiky Michelin Pilot Sport 4 a výrazný zadný spojler.

Ten je pozične umiestnený vyššie a pôsobí jednoduchšie než krídlo, ktoré zdobilo CTR desiatej generácie. Inžinieri naopak zachovali tri výfukové koncovky, ale po novom je dominantná tá prostredná. Odchádzajúci variant mal strednú koncovku najmenšiu a slúžila ako rezonátor. Aký agregát uvidíme pod kapotou? To zatiaľ stále nevieme.

Niektoré divoké predpovede hovorili o 400-koňovom hybride s pohonom všetkých štyroch kolies. Pravdepodobnejšia bude teória o tom, že sa pod prednou kapotou objaví prepracovaný preplňovaný štvorvalec s objemom 2,0 litra. Mohol by mať o niečo vyšší výkon a hádame, že bude poháňať výlučne prednú nápravu. Predsa len v tomto sa už Honda stala majstrom a prechod k pohonu všetkých štyroch kolies by mohol nepríjemne navýšiť hmotnosť.

Mimochodom, asi by ste mali vedieť, že keď v roku 2022 nový Civic Type R dorazí na európsky trh, stane sa posledným modelom Hondy s čisto benzínovým agregátom.

Zdroj: motor1.com

Foto: Honda