Keďže Gran Coupe vychádza z verzie 4 kupé/kabriolet, tak si musíme automatický zvyknúť na rovnaké predné „ľadvinky“. Teda pre niekoho takzvaný bobrí výraz je aj tu a musíte s ním pri kúpe počítať.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Auto poriadne narástlo, oproti predchodcovi na dĺžku až o 143 mm na 4 783 mm. Zadní pasažieri budú mať radosť aj z predĺženého rázvoru na 2 856 mm, čo je o 5 mm viac, ako v bežnej 3ke. Už dávnejšie sme písali, že BMW 3 G20 je dokonca rázvorom dlhšie ako BMW 5 generácie E39. Väčšina áut prosto neustále rastie a rastie...

Ponuka dopĺňa presne to, čo aj v prípade BMW 3 a 4. V základe sú LED svetlá, príplatkové laserové svetlá dopĺňajú v prípade M paketov odlišné nárazníky. Interiér bude rovnako ako v prípade 4ky zameraný na vodiča. Sériovo dodávaný Live Cockpit Plus si budete môcť za príplatok vymeniť za Live Cockpit Professional s 12,3-palcovou obrazovkou pred vodičom.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Motory

Na začiatku predaja budú skôr štvorvalcové verzie. Všetky štvorvalce budú mať 2,0-litrový zdvihový objem. Základom je 420i s 135 kW (184 k) a 300 Nm. Silnejšie je 430i s 180 kW (245 k) a 400 Nm. Diesel 420d bude mať 140 kW (190 k) a 400 Nm, ako jediný štvorvalec však dostane aj mild-hybrid s 48 V sieťou a elektromotorom s 8 kW (11 k).

Zatiaľ jediným „väčším motorom“ bude M440i s trojlitrovým radovým šesťvalcom a 275 kW (374 k) s 500 Nm. Ten bude mať ako jediný benzín tiež mild hybrid s 8 kW (11 k). Polovičné eMko zrýchli na 100 km/h za 4,7 sekundy a sériovo bude dostupné len s pohonom xDrive. Všetky verzie sú samozrejme spojené len s 8-stupňovou automatickou prevodovkou.

Zdroj: BMW

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov