911 Turbo S má pod kapotu 3,8-litrový 6-valec preplňovaný dvomi turbodúchadlami. Motor tak produkuje výkon 477 kW (648 k) a až 800 Nm krútiaceho momentu. Agregát zároveň využíva rovnaké sacie potrubie ako predchádzajúca generácia (991) verzie GT2 RS, pre lepšie prúdenie vzduchu. V porovnaní so starou 911 Turbo S má novinka aj kompletne prerobený chladiaci systém. S motorom zároveň spolupracuje 8-stupňová dvojspojková prevodovka PDK, ktorá prostredníctvom pohonu 4x4 posiela hnaciu silu na všetky kolesá. Výsledkom je extrémne pôsobivé zrýchlenie z 0-100 len za 2,6 sekundy, pričom maximálna rýchlosť sa vyšplhá na 330 km/h. 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Oproti predchodcovi rýchlejšie o 2 s

Pôsobivé však nie sú len čísla na papieri, ale aj výkon na okruhu. Magazín Auto Bild testoval novú 911 Turbo S na okruhu Sachsenring v Nemecku, a tak vedeli novinku aj priamo porovnať s ostatnými supešportami. Predchádzajúcej generácii nadelilo nové Turbo S takmer 2 sekundy, pričom o pol sekundy bolo rýchlejšie aj ako Ferrari 488 GTB či Lamborghini Huracán Evo. Zaostalo za autami ako 911 GT3 RS, GT2 RS či McLaren 720S, pričom rozdiel s posledným menovaným bol približne len sekundu. Zaujímavý bol aj test zrýchlenia. Ako som vyššie spomenul, Porsche uvádza, že 911 Turbo S vyletí na 100 km/h za 2,6 sekundy, no Auto Bildu sa to dokonca podarilo za 2,5. Dvojnásobná rýchlosť, teda 200 km/h, sa na tachometri ukázala o 6 sekúnd neskôr (8,5 s).  

Zdroj, video: Auto Bild Sportscars