Opel s názvom GSi v minulosti nijak nešetril a mohli sme ho nájsť na rôznych modeloch ako Kadett GSi, Astra GSi alebo Manta GSi. Nedávno Opel túto skratku oprášil a použil na väčšej Insignii GSi. Ani tam to však neznamená možný vrchol ponuky. Insignia GSi je totiž v ponuke s najsilnejšou zážihovou a vznetovou pohonnou jednotkou, tie si však kúpite aj s bežnými výbavami. V6 chýba.

Opel Corsa GSi bude mať pod prednou kapotou asi "len" najvýkonnejšiu 1,4ku z ponuky s 110 kW (150 k).

18-palcové disky alebo zadný spojler na piatych dverách, to je nová Corsa GSi.

Opel Corsa GSi bude asi väčšiu Insigniu nasledovať. Opel predstavil novinku s výrazným bodykitom z modelu OPC, ako napríklad nárazníky alebo kapota s chladiacim otvorom. Bočný pohľad prezradí 18-palcové disky a vzadu pribudol strešný spojler.

Podvozok by mal tiež prebrať nastavenie z Corsy OPC, rovnako ako aj červeno lakované brzdové strmene. Vnútri nájdeme príplatkové Recaro sedadlá, hliníkové pedále alebo športový volant. A čo to hlavné, teda motor? Práve naň sa Opel nezameral a len uverejnil, že bližšie informácie predstaví pri uvedení na trh. S najväčšou pravdepodobnosťou po vzore Insignie GSi pôjde o najvýkonnejší štvorvalec z bežnej ponuky. Tým je preplňovaný 1,4-litrový štvorvalec s maximálnym výkonom 110 kW (150 k). Nie je to málo na malý hatchback, avšak výrazný bodykit sľubuje niečo viac. Popravde, očakával by som viac, obzvlášť ak si tento motor môžete kúpiť aj s bežnou výbavou. Nuž, z loga GSi sa asi stane rovnaké ako S-Line, M Sportpaket alebo AMG Line s bežnými motormi.

Zdroj foto: Opel

Opel Insignia prišla po rokoch ako prvá s logom GSi, avšak len s bežnými motorizáciami.