Zonda Revolucion je postavená okolo karbón-titánového monokoku a vďaka už spomínaným výkonovým schopnostiam je pomer výkon/hmotnosť 748 k/tonu. Takže stovka tam je tak rýchlo podľa toho, aký ste šikovný šofér a či neupečiete zadné valce nazývané pneumatikami.  Trakčná kontrola ale pri akcelerácii pomôže, má totiž až dvanásť stupňov nastavenia. Prevodovka z horčíka so šiestimi stupňami zasa dokáže meniť kvalty za 20ms. V Pagani popracovali i na aerodynamike, predná kapota má nový deflektor a na kapote motora je "smerovka", inak povedané vertikálny stabilizátor, tak ako to poznáme zo špeciálov triedy LMP. Zadné krídlo pokračuje v hi-tech trende a je vybavené systémom DRS podobne ako vo formuli 1. Z ohromných rýchlostí auto spomalia brzdy Brembo CCMR, ktoré sú o pätnásť percent ľahšie než predchádzajúce, ale zároveň majú vyššiu tuhosť a pracujú dobre už pri nižších teplotách. Horácio Pagani za takúto radosť z päť kusovej série pýta 2,2 Milióna Eur bez dane a niektoré weby tvrdia, že toto je posledná Zonda. Ale poznáte to, verte Paganimu... :)

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov