Vo Frankfurte malo svoju výstavnú premiéru aj nové Polo GTI, ktoré s motorom 2,0 TSI definitívne zavrhlo downsizing.
VW Polo VI GTI

Nové Polo GTI zvládne stovku za 6,7 s

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Nové Polo GTI sa zaradí medzi nedávno predstavený Up! GTI (85 kW / 115 k) a tradičný Golf GTI (169 kW / 230 k a 180 kW / 245 k). Jeho prepĺňaný 2,0 litrový, benzínový motor s priamym vstrekovaním ponúkne 147 kW (200 k) a 320 Nm. Polu by to malo stačiť na zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 6,7 s a maximálnu rýchlosť 237 km/h.  Zo začiatku produkcie bude k dispozícii so 6-stupňovou prevodovkou DSG, no budúci rok príde na trh aj manuálna 6-stupňová prevodovka.

Polo GTI má samozrejme oproti svojim súrodencom o 15 mm nižší a o čosi tvrdší podvozok. Je to vďaka novým pružinám, tvrdším tlmičom a hrubším stabilizátorom. V ponuke však nebudú chýbať ani adaptívne tlmiče s viacerými stupňami tvrdosti. Jazdným vlastnostiam pomôže aj elektronická náhrada samosvorného diferenciálu XDS. Polu GTI nechýbajú ani tradičné znaky ako maska chladiča s červeným pásom, červené brzdové strmene, či kárované sedadlá.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov