"RS znamená RennSport, čo znamená, že auto musí byť rýchle na tratiach, a to znamená PDK," tvrdí Andreas Preuninger, šéf vývoja cestovných áut s označením GT z Porsche Motorsport.

"Urobili sme viaceré stávky o tom, koľko ich dokážeme predať. Risk a možný neúspech, v aký sme dúfali, sme si uvedomovali. No teraz môžem povedať, že to je jednoznačný úspech. Predaje napĺňajú naše pôvodné očakávania trhového podielu týchto modelov. Nesmieme zabudnúť, že keď na trh príde niečo nové, na začiatku je záujem vždy väčší, ten neskôr opadne a inak to nie je ani v tomto prípade. No už teraz môžem povedať, že aj napriek rôzne veľkému záujmu jednotlivých trhov bude mať 911 GT3 manuál 30 % podiel predaja."

zdroj: CarAdvice

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov

Napriek tomu, že Andreas priznáva, že manuál nateraz ostane v ponuke pre základné ostré modely Porsche GT, prípadný príchod hard-core verzie Porsche 911 GT3/GT2 RS s manuálom je vylúčený. Dôvod je jasný: "RS znamená RennSport, čo znamená, že auto musí byť rýchle na tratiach, a to znamená PDK," tvrdí Andreas. "PDK má na trati výhody, ktoré manuál nedokáže dorovnať a tí, ktorí preferujú modeli 911 s manuálom, nie sú typickí okruhoví borci, ale tí, ktorí svoje autá radi užívajú na bežných cestách. Myslím, že prípadný model Porsche 911 GT2 RS by mal 4-5 % podiel, a to nestačí." Ako to celé myslia v oddelení Motorsport ozaj vážne, uvidíme s príchodom novej generácie Porsche Cayman GT4.