Krátko po oznámení, že nový Opel Mokka sa svetu najskôr ukáže ako plnohodnotný elektromobil, prichádza priamo z fabriky správa, že elektrickú Mokku budú nasledovať aj verzie s klasickými spaľovacími motormi. Podľa vedenia automobilky Opel však pôjde o najnovšie evolúcie agregátov koncernu PSA a autám zabezpečia zodpovedajúco nízke spotreby. Opel prezradil, že benzínové verzie dostanú pod kapotu benzínové agregáty 1.2 Turbo naladené na 74 kW/100 k (205 Nm) a 96 kW/130 k (230 Nm). Silnejšiu verziu automobilka skombinuje s osemstupňovým automatom. Prekvapením je nominácia naftového štvorvalca 1.5 CDTi s výkonom 81 kW/110 k (250 Nm), v dobe neustálych útokov na naftové agregáty tak bude existencia naftovej Mokky veľmi príjemným osviežením segmentu malých crossoverov.

Pri celkovej dĺžke 4,15 m ponúkne benzínová aj naftová Mokka kufor so základným objemom 350 l. V porovnaní s predchádzajúcou generáciou je nová Mokka 2021 o celých 120 kg ľahšia.

Aj v športovom duchu

Novinkou modelového radu Mokka bude športovo ladená výbavová línia GS Line charakteristická červenými linkami na karosérii aj v kabíne auta a kontrastnou čiernou kapotou. Špecifické pre GS Line bude aj čalúnenie sedadiel a čierny strop. Chýbať nebude ani k šoférovi natočený dotykový Pure Panel, Opel si však zachováva tvár a na rozdiel od koncernového príbuzného ponúkne posádke viac klasických analógových ovládačov. Na ultimatívnejšie verzie OPC známe z nedávnej minulosti musia zákazníci značky Opel nateraz zabudnúť, ani parametre silnejšej benzínovej Mokky 1.2 Turbo však nie sú úplne na zahodenie – max. rýchlosť 202 km/h a akcelerácia 0-100 km/h za 9,2 s.

Prístrojový štít tvorí tzv. Pure Panel, teda dve spojené obrazovky s uhlopriečkami 10 a 12 palcov. Ani tu nechýbajú červené dekoračné linky (vo výbave GS Line).

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov