Rovnaký motor, rovnaký problém

Stále je to viac ako Cupra, ktorá padla z 300 koní na 290 a musela zmeniť meno. Je to pravdepodobne zapríčinené pridaním filtra pevných častíc pre benzínové motory, avšak prítomnosť GPF oficiálne potvrdená nie je. Táto zmena sa dotkne aj už objednaných áut. Takže ak máte objednaný Golf R, pravdepodobne budete oboznámení, že auto, ktoré dostanete, bude o 10 koní slabšie, ako to, ktoré ste si objednávali. Okrem tejto zmeny je tu ďalšia zmena, ktorá asi nepoteší.

Ak pokukujete po Golfe R, ale ste zástancom čistého prepojenia vodiča a auta, mali by ste si verziu s manuálom čím skôr objednať. Na anglickom a nemeckom trhu manuálnu verziu už nedostanete. Nie je ešte oficiálne potvrdené, či sa to bude týkať ostatných trhov, ale je to viac ako pravdepodobné, keďže v predajoch DSG jasne vyhráva.