Nepriamo to teda nasvedčuje tomu, že Škoda nás prekvapí z čista jasna, a svoj nový rad uvedie skôr. Predstavu o tom, ako asi bude vyzerať, však už máme teraz. Bude viac než podobná konceptu Mission L z minulého roka. I keď by sme mohli očakávať, že predsa len koncept bol iba koncept a nie takmer sériová podoba auta. Video z českej dialnice síce ukazuje relatívne zaoblenú vec, oficiálne fotografie ale hovoria opak. Rapid by mal držať smer Missionu L a mať ostré hrany. Nový sedan svojimi rozmermi zaplní v ponuke Škody medzeru medzi Fabiou a Octaviou, teda prinesie auto v nižšej strednej triede, alebo inak segmente C. Čo len znova potvrdzuje, že typ Octavia patrí do stredej triedy, teda do segmentu D.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 8 obrázkov

Sedan z pera slovenského dizajnéra Jozefa Kabáňa bude mať namierené na európsky trh, predaj ale začne i v Číne a Rusku. Škoda nový Rapid priblíži rozmermi prvej generácii Octavie s tým, že tiež bude ponúkať viac než slušný batožinový priestor. Jedinou divnou vecou pre našinca, alebo stredoeurópana ostáva meno auta. Slovo Rapid tu máme historicky spojené so 4 miestnym kupé, ktoré nasledovalo po verzii Garde. Teraz je Rapid, ktorý v cudzej reči naďalej znamená rýchly prichádza ako sedan a podľa nás mu toto meno nesedí...