Ako sa na štátnickú limo patrí, ušla sa jej poriadna porcia pancieru, runflatové pneumatiky a aj nepriestrelné niekoľko centimetrové sklá.

Aktuálny model limuzíny koncernu General Motors je faceliftovanou edíciou úspešného Cadillacu DTS, ktorý slúžil od roku 2004 G. Bushovi juniorovi. Z viacerých dôvodov autmobilka utajila bližšiu špecifikáciu vozidla. Ako sa na štátnicku limo patrí, ušla sa jej poriadna porcia pancieru, runflatové pneumatiky a aj nepriestrelné niekoľko centimetrové sklá.

Mark McNabb, Severoamerický viceprezident značky Caddilac povedal, že je veľkou cťou poskytnúť svoje služby kancelárii prezidenta a skonštruovať auto pre Obamu. Caddilac ako značka je americkou tradíciou a sme radi, že môžeme dokázať svetu, aké technológie a dizajn vieme poskytnúť pri stavbe našich áut, dodal McNabb.

Poskytnúť vozenie najmedializovanejšej osobe sveta je tou naj reklamou. Preto sa ani niet divu, že idú v Cadillacu od radosti z kože vyskočiť.

Na záver zopár faktov z histórie Cadillacu ako štátnickej limuzíny. V roku 1938 poslúžili Cadillacy Convertible s prezývkami kráľovná Mary a Elizabeth prezidentovi Franklin D. Rooseveltovi, Harry S.Trumanovi, ale aj Dwight D. Eisenhowerovi. Ronald Reagan sa prevážal v roku 1983 v Caddy Fleetwoode. V roku 1993 vyskúšal Caddilac Fleetwood Brougham aj B. Clinton. Predposledným "zákazníkom" bol ešte aktuálny prezident G. Bush jr. 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov