Ako prvé auto na svete ho bude ponúkať konkurent BMW radu 3, Genesis G70. Obrazovka má uhlopriečku 12,3 palca a využíva technológiu snímania očí vodiča. Využíva priestorové - stereoskopické videnie, vďaka ktorému má vodič pocit, že vidí informácie 3D bez toho, aby musel nosiť špeciálne okuliare, alebo potreby niekoľkých obrazoviek. Túto ilúziu budete môcť vidieť hneď v troch štýloch zobrazenia - Modern, Space a Edge. Ďalej bude meniť zobrazované informácie a farebný podtón na základe zvoleného jazdného režimu (Eco, Comfort, Sport, Smart a Custom). Displej ponúkne aj informácie o preťaženiach v zákrute a pre skutočných nadšencov aj časy na kolo. Čuduj sa svete, nemusí to byť vôbec zbytočný doplnok, keďže najsilnejšia verzia ponúkne 3,3 l V6 twin turbo s výkonom 272 kW (370 k) a 510 Nm.

Budúcnosť, alebo drahý bolehlav?

V ponuke pre typ G70 nájdeme aj dvojlitrový preplňovaný štvorvalec s výkonom 185 kW (252 k), resp. 188 kW (255 k) v balíku Sport. Krútiaci moment je v oboch prípadoch 353 Nm. V ponuke je aj turbodiesel 2,2 l s výkonom 149 kW (202 k) a krútiacim momentom 441 Nm. Ak by vám 3D zobrazenie vyslovene pilo krv, dá sa samozrejme vypnúť. Určite by bolo fajn ak sa bude dať táto funkcia vyskúšať v dílerstvách. Predstavte si situáciu, že si kúpite G70 s 3D kokpitom. Chcete mať proste auto plné vychytávok. Lenže vysolíte za túto príplatkovú výbavu aj niekoľko tisíc a po prvých kilometroch zistíte, že vám je z tohto zobrazenia zle a bola to „zbytočná“ investícia.