Talisman s motorom TCe 200 akceleruje na stovku za 7,7 sekundy a rozbehne sa na 237 km/h. K benzínovým motorom dostanete len dvoj-spojkovú prevodovku.
Renault Talisman detaily

Najväčší motor pod kapotou má objem len 1,6 litra, nič väčšie nedostanete

Istí si môžeme byť ponukou motorov. Pod kapotou budú výhradne štvorvalce. Benzínový motor TCe bude v dvoch verziách s objemom 1,6 litra. Slabšia verzia prinesie 110 kW (150 koní) a 220 Nm. Silnejší zážihový motor ponúkne 147 kW (200 koní) a 260 Nm. K obom verziám dodáva výrobca štandardne 7-rýchlostnú dvoj-spojkovú prevodovku. Verzia TCe 150 dá stovku za 9,7 sekundy, maximálna rýchlosť je 215 km/h. Talisman s motorom TCe 200 akceleruje na stovku za 7,7 sekundy a rozbehne sa na 237 km/h. Kombinovaná normovaná spotreba má hodnotu 5,9 km/h.

Renault Talisman detaily

Verzia Kombi príde až na jar 2016

Francúzi dodajú až tri naftové motory. Najslabší diesel je starý známy agregát 1,5 dCi s výkonom 81 kW (110 koní) a 260 Nm. Výrobca ho bude kombinovať so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou. Stovku zvládne za 11,9 sekundy a maximálna rýchlosť dosahuje 190 km/h.


Ďalší vznetový motor v ponuke má objem 1,6 litra a príde v dvoch prevedeniach. Slabšia verzia má výkon 96 kW (130 koní) a 320 Nm, silnejšia verzia ponúkne až 118 kW (160 koní) a 380 Nm. Akceleráciu na stovku zvládnu za 10,4, resp. 9,4 sekundy. Slabší motor príde s manuálom a rozbehne sa na 204 km/h. Silnejšia verzia dostane 6-stupňový automat. Topspeed je 215 km/h. Renault Talisman ide s dobou a najväčší motor v ponuke bude mať objem len 1,6 litra.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Viaceré stupne výbavy

Základná verzia bude vážiť 1430 kg. Sedan bude mať na dĺžku 4,85 metra. Rázvor má hodnotu 2,87 metra. Verzia sedan ponúkne batožinový priestor s objemom 608 litrov, praktickejšie kombi 572 litrov. Renault ponúkne štyri stupne výbavy. Základná verzia má 16“ oceľové disky kolies a dvojzónovú klímu. Výbava Zen prinesie navyše 17“ disky kolies, navigáciu a systém Multi-Sense, ktorý prinesie päť jazdných režimov. Súčasťou systému sú aj adaptívne tlmiče. Tretí stupeň výbavy Intens ponúkne monitoring jazdných pruhov a čítanie dopravných značiek.


Vrchol ponuky tvorí stupeň Initiale Paris. Čakať tu môžete natáčanie zadných kolies 4Control systém, ktoré je pri nižších výbavách za príplatok. Štandardom sú aj 19“ disky kolies, audio systém Bose, výsuvný head-up displej, kožený interiér, vyhrievané a odvetrávané sedačky s masážnou funkciou. 


Na oficiálny cenník si budeme musieť počkať na prelom rokov 2015/2016. 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Zdroj: autoforum