Motor z Formuly E

Tie dopĺňajú červené doplnky a sklá, ktoré sa do výroby určite nedostanú. Koncept je veľmi nízky a dlhý. Meria 4,7 metra a je zvýraznený 21 palcovými kolesami vpredu a 22 palcovými vzadu. Karoséria je extrémne aerodynamická, odpor vzduchu je iba 0,22. Pohon je plne elektrický, čo sa podpísalo na váhe až 1600 kilogramov. Špecialitou modelu sú dvere. Trezor žiadne nemá. Pri nástupe sa celá strecha odsunie a umožní vstup do interiéru budúcnosti. Miesto je tu iba pre dvoch, ale tlačiť sa nebudú. Kabína je dlhá 2,7 metra a ponúka niekoľko high-tech prvkov. Informácie k vodičovi sa dostavajú cez OLED displej, ktorý pred rozbitím chráni Gorilla Glass. Motor má pôvod z Formuly E a výkon 350 koní dáva na zadné kolesá. Šprint z 0 na 100 km/h zvládne za menej ako 4 sekundy. Že sa raz dostane do výroby je v prípade Renaultu veľmi málo pravdepodobné, no celkom isté je, že viac prvkov o pár rokov nájdeme v bežných modeloch.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov