Britskému automobilovému magazínu doslova povedal: "Značka RS je veľmi hodnotná. Ľudia s ňou jazdia preteky, zbierajú jej produkty a preto verím, že tu je priestor, aby narástla." V predvečer najväčšieho amerického autosalónu v Detroite Odell novinárom odmietol čo i len naznačiť, ktoré modely štítok RS dostanú, no utvrdil ich v tom, že určite prídu ďalšie.

Ford chysta viac modelov RS

Ford Focus RS 3. generácie má byť hlavným produktom superostrých RS, no o pár rokov sa mu narodia ďalší súrodenci.

Bude aj Fiesta RS?

S malou dávkou istoty sa dá špekulovať, že medzi nimi bude Fiesta RS, ktorá by z 1,6 turbo motora EcoBoost mohla dostať až 250 koní. Ďalšími by mohli byť Mondeo a pri stále populárnejšom segmente SUV aj Kuga. Ford si na rýchle mašiny v ostatnom čase skutočne potrpí, preto tieto informácie nie je hodné brať s rezervou. Ford už teraz robí viac ostrých modelov, než väčšina jeho konkurentov.
 

Najpreberanejším súčasným športovým Fordom je Mustang. Ten však ako model RS popri verziách GT 5,0 V8, GT350 alebo Boss nemá zmysel. No zásadne značke pomáha overovať v praxi novú techniku (hlavne motor 2,3 EcoBoost). Odell odmieta možnosť RS ako samostatnej značky. Doslova tvrdí: "Ford je značka. Keď sme kedysi tvrdili, že Tranzit je značka a Ford je značka, urobili sme si medvediu službu."