Na najlepšiu ponuku potom môžete reagovať a dohodnúť si stretnutie priamo so servisom. Poznáme to všetci. Nepríjemná časť spojená s prevádzkou vlastného tátoša. Škodová udalosť. Či už bola spôsobená vlastnou vinou, alebo ste si na parkovisku našli preliačené dvere, oprava je nutná. A tu nastáva častý problém, kam do servisu? Koľko by ma mala oprava vyjsť? Čo je akurát za škrabanec na dverách a čo je už priveľa? Túto otázku si položil aj Michal Obeda po tom, keď mu nárazník na jeho Camare preliačil nejaký dobrák.

Kam ísť a čo ma to bude stáť?

Toto je veľmi bežná otázka, avšak odpoveď sa na ňu hľadá ťažko, resp. servis od servisu je odpoveď často iná. Michal sa preto spojil s Marekom Grajcaríkom a spoločne prišli s nápadom centralizovaného systému servisných stredísk. Miesto, kde by človek opísal svoj problém, prípadne k tomu pridal pár fotiek a čakal na vyjadrenie najskúsenejších ľudí z fachu bez toho, aby ich musel obiehať sám po celom meste.

Obrovskou výhodou takéhoto systému je jeho otvorenosť. Zapojiť sa do neho môže ktorékoľvek servisné stredisko, prijímať požiadavky na nacenenie opráv a priamo sa tak zapojiť do boja o klienta. Mohli by sme to nazvať online verejnou súťažou. Najlepšia cena a najlepší prístup vyhráva. Na konci sú tak spokojné obe strany: zákazník, ktorý si vybral vyhovujúcu cenovú ponuku a servis, ktorý vďaka takémuto systému získal spokojného zákazníka, ktorý sa po dobre odvedenej robote bude práve do tohto servisu rád vracať.

Ako to teda funguje?


Po nainštalovaní appky je zoznámenie sa s rozhraním veľmi jednoduché. Menu je intuitívne a prehľadné, vyplnený profil a pridané vozidlo máte v priebehu pár sekúnd. Ďalej už neostáva iné, ako pridať požiadavku, opísať svoj problém, resp. rozsah škody čo najlepšie. Priložené foto sú takmer nevyhnutnosťou. Pár "kliknutiami" prstom z obývačky máte vypracovaný report pre servis, ktorý ho môže následne ohodnotiť. Paráda, nie?

Servis.sk - servisovanie vozidla nebolo nikdy jednoduchšie!

Čo robiť, kým čakám na odpovede?

Aby ste len tak nesedeli a nečakali, kým sa vyjadria servisné strediská so svojimi ponukami, Michal sa rozhodol spojiť systém servis.sk s fórom autobazar.eu. Prihlásiť v appke sa môžete či už cez existujúci prístup na webe, alebo si vytvorte jednoducho prístup bez registrácie. Následne tak súčasne s odoslaním požiadavky na cenovú ponuku môžete odoslať opis svojho problému do fóra autobazar.eu. Ide o najnavštevovanejší auto-moto portál na Slovensku, takže sa môžete spoľahnúť, že Váš problém uvidí naozaj veľké publikum.

Z jedného zariadenia, dokonca z jedného aplikačného rozhrania tak môžete súčasne komunikovať so servisom a reagovať tak na ich cenové ponuky, prípadne s fachmanmi na fóre môžete bližšie prejsť svoj problém.

Čo ak vlastním servis, ako sa môžem registrovať do systému?


Nie je za tým žiadna vysoká škola. Stačí ísť jednoducho na web www.servis.sk a vyplniť registráciu. V užívateľsky priateľskom prostredí potom môžete veľmi ľahko manažovať nielen požiadavky na opravu odoslané z aplikácie, ale aj existujúcich zákazníkov či zákazky, vystavujete faktúry či dokonca kontrolujete výkonnosť zamestnancov. Máte tak prehľad o podnikaní na jednom mieste. Viac o tom, čo pre Vás tento systém prináša nájdete kliknutím na tento odkaz: servis.sk/ako-to-funguje

Ak náhodou čítaš tento článok a hovoríš si, kiež by takýto fajn systém existoval pre servis mobilných telefónov, máme pre Teba skvelú správu. ;) Registrovať sa môžeš, ak prevádzkuješ mobilservis, či dokonca elektroservis!

Michal Obeda a Marek Grajcarík tak vytvorili systém, ktorý má pomôcť a zjednodušiť život ako zákazníkom, tak servisom. Budeme teda radi, ak siahnete po našej aplikácii, prípadne sa zapojíte so svojim servisom do nášho systému a rozšírite tak sieť servisných stredísk, ktoré už v našom systéme fungujú

web: www.servis.sk
appka android na stiahnutie: servis.sk-googleplay-download
appka ios na stiahnutie: servis.sk-appstore-download