Škoda Yeti vo verzii Urban

Prednej časti dominujú nové svetlomety a príplatkové LED diódy pre denné svietenie, no oko si všimne i novú prednú masku s centrálnym zubom, v ktorom je umiestnené logo značky. Vlastne je dosť ťažko povedať, či vpredu nájdeme nejaký oblý tvar. To je dosť výrazná zmena oproti predchádzajúcej generácii, no stále bez pochýb poznáte, že je to Yeti. Podľa predného nárazníku bude možné i poznať, či sa jedná o mestskú verziu Urban s agresívnejším stylingom, alebo miernejšie sa tváriaci "cezpoľný" variant Outdoor. Urban bude ľahko identifikovateľný i podľa ďalšieho znaku, všetky dielce karosérie budú lakované vo farbe auta, no Outdoor má lišty a prahy farebne odlíšené. Zadné svetlá v tvare C sú vizuálne takmer bez zmeny, avšak zadné dvere už nie sú ploché, ale majú priehlbinu pre značku tak ako Octavia. V zadnom nárazníku taktiež chýba výrez pre výfuk. Ten teraz nenarúša tvar. Podľa šéfdizajnéra Kabaňa takýto dizajnový prvok k Škodovke nepatrí. Facelift ale nemôže končiť len pri inom nárazníku, a tak Škoda pre nový Yeti ponúka i nový dizajn diskov kolies a pribudli štyri odtiene exteriéru - biela Moon, zelená Jungle, sivá Metal a hnedá Magnetic. Posledná menovaná farba je určená pre výbavu Laurin a Klement.

Škoda Yeti vo verzii Outdoor

V interiéri je nový trojramenný volant v siedmych rôznych variantoch, pár detailov ako čalúnenie či obklady, no najmarkantnejšou novinkou je prítomnosť parkovacej kamery a vylepšeného parkovacieho robota, ktorý dokáže auto zaparkovať priečne i pozdĺžne, a pri pozdĺžnom parkovaní vie auto i dostať von. Yeti prvý raz dostane bezkľúčový systém odomykania a štartovania. Batožinový priestor ostane primerane veľký, teda 405 litrov, po sklopení sedadiel 510, resp. až 1760 litrov.

Ponuka motorov bude obsahovať tri benzínové a štyri naftové agregáty. Výkonové rozpätie je od 77 kW (105 k) pri motore 1,2 TSI až po 2,0 TDI so silou 125 kW (170 k). Škoda dáva do pozornosti najmä motor GreenLine 1,6 TDI, ktorý má mať spotrebu 4,6l/100km. Motory bude možné spriahnuť s manuálom i dvojspojkovou robotizovanou prevodovkou DSG. Je to Yeti, takže variant 4x4 je samozrejmosťou. Nápravy spája nová spojka Haldex piatej generácie a elektronický diferenciál EDS. Do predaja príde ešte pred koncom tohto roka po premiére na frankfurtskom autosalóne.