Za základ tvorcovia vybrali vozidlo u nás málo známy športiak GTM od Factory Five s pohonom zadných kolies. Rozmermi 4356 x 1880 x 1080 mm ( d x š x v ), rázvorom 2565 mm, rozchod vpredu 1537 mm a vzadu 1575 mm a svetlou výškou 108 mm patrí medzi stredne veľké športiaky. Podvozok je vytvorený trubkovým priestorovým rámom, ktorý je doplnený o nitované a lepené hliníkové panely. Najväčšou zaujímavosťou je vznetová mikroturbína umiestnená za sedadlami a elektronický pohonný systém medzi zadnými kolesami.

Aj keď sú informácie o tomto vozidle skromné, dá sa predpokladať, že zásobník elektrickej energie na báze lithium-polymer vzhľadom na rovnomerné rozloženie hmotnosti na nápravy je tento umiestnený pod prednou kapotou. Energia zásobníka má vozidlu zabezpečiť dojazd ca 128 km a keď klesne jej hodnota na určenú medznú hodnotu, dochádza k spusteniu turbíny, ktorá spaľuje naftu alebo bionaftu. Turbína uvedie sa do činnosti generátor a dojazd vozidla sa predĺži až na 800 km. Vozidlo má dosahovať zrýchlenie z 0 – 100 km/h pod 4 s a elektronicky obmedzenú max.rýchlosť 240 km/h. Na hybrid s turbínou a ešte na nafto vôbec nie zlé parametre, čo poviete?