Dacia Logan druhej generácie prišla na trh v roku 2012, aby nahradila osem rokov predávaného predchodcu. Práve tento modelový rad bol historicky vždy veľmi úspešný a svojim spôsobom práve Logan naštartoval novú éru rumunskej automobilky, ktorá sa vďaka Renaultu prebrala po rokoch letargie. Prvá generácia bola pomerne výrazne "okliešteným" automobilom, a to v mnohých oblastiach. Druhá generácia už prišla s modernejším dizajnom, ale predovšetkým lepšou výbavou i novými príplatkovými prvkami.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Benzín, LPG, ale aj nafta

Pokiaľ ide o ponuku motorov, pôvodné atmosférické benzínové štvorvalce nahradili prevažne   preplňované zážihové trojvalce s objemom 0,9 až 1,0 litra, nechýbala fabrická verzia schopná jazdiť aj na LPG a priaznivci naftových agregátov mali možnosť zvoliť si jednu z dvoch výkonových verzií motora 1.5 dCi. Vybrať si mohol skutočne skoro každý, len tie výkony neboli príliš vysoké.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Najstaršie Logany II budú mať čoskoro desať rokov, pričom tieto autá sú stále veľkým lákadlom vďaka výbornému pomeru ceny a veľkosti, respektíve úžitkovej hodnoty. Vyplatí sa však dnes ich nákup z druhej ruky? Ako je to s ich spoľahlivosťou, antikoróznou ochranou a pred čím si dávať pozor? Ak máte nejakú konkrétnu otázku, pýtajte sa. Ak ste daným modelom jazdili, budeme radi, ak sa s nami podelíte o vlastné skúsenosti.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov