Je to hlavne o zážitku

Spôsob, akým výkon prenáša na predné kolesá, jeho nástup, spojenie so športovou 7 stupňovou DCT prevodovkou a zvuková kulisa, ktorej nebráni strecha, to je dôvod, prečo ma už bolia líca od usmievania. V zákrutách je auto nádherne čitateľné a neustále ženie šoféra smerom vpred rýchlejšie a rýchlejšie. Cítim, že si to obaja užívame. Môj úsmev mi poriadne skysol pri jazde so zavretou strechou, keď som sa započúval do zvukov z interiéru, ale to si nechám na samotnú recenziu. Mini je vždy voľba srdca, nie rozumu. V prípade verzie Cabrio to platí dvojnásobne.

Základ stojí 29 650€. My tu však máme množstvo príplatkov za rôzne komfortné prvky. Najviac financií z peňaženky vytiahla edícia Side Walk. Tá prináša dvojfarebné 17” disky kolies, Nappa kožený volant, kryty zrkadiel vo farbe karosérie, špeciálne interiérové lišty, ambientné osvetlenie, Side Walk vzor na látkovej streche a adaptívne predné svetlá. Toto všetko stojí 4 787€. Viac sa o Mini rozpíšem vo veľkej recenzii. Dovtedy idem vytiahnúť bibliu slovenského motoristu a prevetrať Cabrio na jednu z krásnych slovenských okresiek. Určite tak sledujte náš Instagram, kde pridám fotky a videá z výletu. Čo vás o letnom švihákovi zaujíma mi dajte vedieť v diskusii.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov