Sedan príde s rovnakým rázvorom, ako kombi Touring Sports, teda dlhších 2 700 mm. Spredu ho dokážete tiež odlíšiť, Toyota dáva tiež do popredia vyššiu tuhosť karosérie až o 60 % voči predchodcovi. Viacprvkové zavesenie kolies vzadu bude v sérii pre všetky motorizácie.

K dispozícii budú 2 motory. Pre Toyotu typický hybridný systém ponúkne 1,8-litrový zážihový štvorvalec s 90 kW (122 k). Podľa najnovšej metodiky WLTP má mať normovanú spotrebu len 4,3 l/100 km. Doplnkom bude 1,6-litrový zážihový štvorvalec s 97 kW (132 k). Ten má mať kombinovanú spotrebu podľa WLTP 6,1 l/100 km. Na výber bude 6-stupňová manuálna alebo bezstupňová prevodovka CVT. 

Toyota Corolla príde s množstvom asistenčných systémov, už v sérii bude Toyota Safety Sense. Ten kombinuje predkolízny bezpečnostný systém s rozpoznávaním chodcov s adaptívnym tempomatom alebo systémom na upozornenie pred opustením jazdného pruhu. Z technológií na palube spomeniem bezdrôtové nabíjanie telefónov alebo 10-palcový head-up displej.

Všetky 3 karosárske verzie spolu.

Za príplatok bude aktívny asistent na udržanie v pruhu, ktorý v spojení s adaptívnym tempomatom dokáže jemnými korekciami do volantu udržať vozidlo v jazdnom pruhu aj na tiahlych diaľničných zákrutách. Sedan budú vyrábať v tureckej továrni TMMT a predaj sa začne v prvom štvrťroku 2019. Od roku 1966 tak už predali viac ako 46 miliónov modelov Corolly, pokračovateľ teda bude rozširovať množstvo spokojných zákazníkov.

Zdroj foto: Toyota

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov