Toyota Auris Combi

„Výsledky prvého polroka 2018 nadväzujú na úspechy, ktoré sme dosiahli v roku 2017. Je to dôkaz dobrého nastavenia obchodnej politiky značky Toyota, vysokej úrovne kvality a služieb a v neposlednom rade veľmi atraktívnej ponuky modelov, ktorá nebola nikdy taká dobrá ako v súčasnosti. Značka Toyota má obrovský potenciál a z roka na rok si získava stále viac Slovenských zákazníkov,“ komentuje úspech Milan Kočka, riaditeľ spoločnosti Toyota Central Europe – Slovakia.

Toyota GT-86

Medzi najobľúbenejšie modely prvého polroka 2018 patrí suverénne Toyota Auris (613 objednaných vozidiel), nasleduje Yaris (562 objednávok) a trojicu uzatvára model C-HR s 355 autami. Hybridný pohon tvorí takmer 45 % predaja.


„Hybridy tvoria stále väčší podiel na predajoch, a to je jasný signál, že zákazníci na Slovensku skutočne vnímajú potenciál a nesporné výhody hybridného pohonu s ktorým má Toyota ako jediná značka viac ako 20-ročné skúsenosti a pohon je dostupný takmer v každom modelovom rade,“ dopĺňa Milan Kočka.

Toyota C-HR