Enzo čumák je vecou vkusu.

Enzo čumák je vecou vkusu.

Mansory to tentoraz s vkusnom prehnali. Na oblé auto ostré hrany jednoducho nepasujú...

Panely karosérie sú vyrobené kompletne z karbónu. Najvýraznejšia zmena je čumák v Enzo štýle, k tomu naväzujúca predná kapota. Bočné prahy modifikovali tiež, pribudol nasávací otvor, ktorý privedie k motoru ešte viac vzduchu. Vzadu sa zasa vyníma difúzor s centrálnou koncovkou (iba) dvojice výfukov. Vďaka tomu, že karbónom sa naozaj nešetrilo, celé auto išlo dole s hmotnosťou o pekných 60 kg!

F458 má teraz iba dvojicu koncoviek výfuku oproti trom u sériovky.

F458 má teraz iba dvojicu koncoviek výfuku oproti trom u sériovky.

Motor tiež upravili - športový filter, zmenené mapovanie ECU a iný výfuk znamená nový max. výkon 434 kW (590 k) a 560 Nm. Na stovku tak Siracusu bez strechy katapultuje za 3,2 s a ručička tachometra to zabalí, keď sa dotkne čísla 330 km/h. Drobné zmeny videl i podvozok. Mansory dodáva o 20 mm kratšie pruženie a disky s centrálnym uchytením. Tie obúvajú pneumatiky Michelin PS2 s rozmermi 245/35 R20 a 305/30 R21. Pre extrovertných zákazníkov je k dispozícii interiér z kože Alcantara s červeno-bielym lemovaním. Zaujať ulicu sa však dá i vkusnejším spôsobom...

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 4 obrázkov