Render? Áno aj nie

My sa tak môžeme prvýkrát pozrieť na Toyotu Supra MKV bez maskovania. Ak samozrejme ide o jej reálnu podobu. Môže to byť ešte stále render. Ale tento je naozaj presvedčivý. Nájdeme tam samotné logo Toyoty, tvarovo sa auto zhoduje s už uniknutým reálnymi obrázkami a kvalita je pre uniknuté fotky tradične tragická. Čo však znehodnocuje pravosť fotky, je absencia parkovacích senzorov. Ak si totiž všimnete pri pohľade na žltú Supru, ktorá je ozaj skutočná, vidíme na krajoch nárazníka krúžky - parkovacie senzory. Červená ich však nemá. Prečo by hocijaká automobilka predstavovala auto na obrázkoch, kde nie je verzia v plnej výbave? Na druhej strane je možné, že ich nie je vidieť kvôli zlej kvalite.

Takisto si treba uvedomiť fakt, že Toyota Nemecko ako prvá potvrdila predstavenie Supry na detroitskom autosalóne, niekoľko týždňov pred oficiálnym ohlásením. Neskoršie odstránenie týchto obrázkov značí, že to nebolo niečo, čo by sme mali vidieť. Všetky špekulácie sa konečne skončia 14. 01. 2019. Niekto však medzičasom zrejme prišiel o prácu...

Návrat legendy

Toyota si dáva skutočne načas. Okrem pretekárskej verzie sme dostali aj nahrávku, ako bude znieť 3,0-litrový radový šesťvalec od BMW. Podľa BMW bude motor v útrobách Toyoty produkovať určite viac ako 300 koní. To je stále pomerne málo, keďže vieme, že v útrobách Z4 M40i produkuje až 250 kW (340 koní). V USA to je vďaka uvoľnenejším emisným regulám až 381 koní! Ponuka bude obsahovať aj štvorvalcový motor BMW, s objemom 2 litre a výkonom 262 koní, takisto vybavený turbodúchadlom. K tomu by mala pribudnúť osemstupňová automatická prevodovka ZF a nádej ešte nezhasla ani nad manuálnou prevodovkou. Podľa nepotvrdených informácií má mať kupé Toyoty hmotnosť okolo 1 500 kilogramov. To je na dnešnú dobu a stredne veľké kupé ozaj veľmi pekná hodnota. Rozloženie hmotnosti 50:50 a ťažisko v rovnakej polohe ako geniálny Lexus LFA sľubujú dôstojné pokračovanie príbehu JDM legendy.

Foto: supramkv.com