Nepôjde o zvýšenie výkonu. To nie je vždy jediný faktor, ktorý prinesie viac radosti za volantom. Tu ide o úpravu jazdných vlastností iným zásahom do riadenia elektroniky. Dôležitou poznámkou je, že softvér bude dostupný len na AWD modeloch Volvo. Polestar ho totiž upravil tak, aby zvýšil množstvo krútiaceho momentu na zadnú nápravu.

Zmeny v riadení pohonu oboch náprav Volvo AWD sa netýkajú plug-in hybridov T6 a T8.

Tento softvér tak podľa značky prinesie zvýšenie krútiaceho momentu na zadnej náprave, lepšiu ovládateľnosť a trakciu pri rozbehu. Optimalizáciu aktivuje vodič výberom režimu jazdyDynamic drive mode, alebo čiastočne elektronickú stabilizáciu. Pre auto je to jasný signál o tom, že má začať zábava a nízka spotreba ide bokom.

Polestar už predtým upravoval niektoré iné veci, ako napríklad odozvu na plynový pedál, optimalizované radenie rýchlostných stupňov alebo, samozrejme, zvýšenie výkonu pri určitých modeloch. Najnovšia úprava softvéru bude k dispozícii od augusta 2018 pre zážihové aj vznetové modely série 90, 60 a XC40 postavené na architektúre SPA a CMA. Plug-in hybridov T6 a T8 sa to netýka. Automobilka zatiaľ neuviedla, či si tento softvér môžu nahrať aj súčasní majitelia vozidiel.

Zdroj foto: Volvo

Upravený softvér bude aj na vznetových variantoch AWD.