Po dizajnovej stránke je to Volkswagen dnešnej doby. Trocha hranatejšie tvary, ktoré sa mi páčia. Prednej časti dominuje veľká mriežka pre chladič, po bokoch pokračujú svetlomety, ktoré majú buď LED denné svietenie alebo od vyššej výbavy aj LED hlavné svetlá.

Bočný pohľad neodhalí nič nové, veľké podbehy majú plastové orámovanie bez lakovania. Nový T-Cross meria na dĺžku len 4 107 mm , čo je o približne 50 mm viac ako Polo. Rázvor je o 12 mm natiahnutý voči Polu, teda 2 563 mm. K dispozícii je 385 l na batožinu, zadné sedadlá však môžete posunúť dopredu a získať tak až  455 l.

Za príplatok bude aj digitálny displej.

Bohatá bezpečnostná výbava obsahuje rôzne asistenčné systémy, automobil je jednoznačne určený do mesta. K dispozícii je aj napríklad Active Info Display, teda digitálny displej v tej najnižšej triede SUV od VW.

Základom zážihových motorov je trojvalec 1,0 TSI s 70 kW (95 k) a 85 kW (115 k), doplňuje ich 1,5 TSI s 110 kW (150 k). Jediný vznetový motor 1,6 TDI má 70 kW (95 k). Motory sú spojené s 5- alebo 6-stupňovou manuálnou prevodovkou, prípadne DSG so 7 stupňami. Pohon všetkých kolies nečakajte, po vzore z Pola budú poháňané len predné kolesá. Základ začína v Nemecku na 17 975 eur čo skutočne nie je málo. Avšak také Polo s tiež 1.0 TSI začína na podobnej cene. Ktoré by ste zvolili vy?

Zdroj foto: VW

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov