O zavedení radu 4 BMW uvažovalo už pred 9 rokmi, keď prišiel rad 3 (E92). No vtedy dospeli k záveru, že prílišné delenie prehľadnej ponuky môže byť na škodu. Časy sa zmenili a BMW produkuje stále viac netypické označenia.

BMW 4 Coupe meria 4641 mm (+29 mm) na dĺžku, 1362 mm (+44 mm) na šírku a 1362 (-16 mm) na výšku. Rázvor kolies narástol o 50 mm na 2850 mm. Väčší je aj rozchod kolies. Vpredu má hodnotu 1545 mm (+45 mm) a vzadu 1593 mm (+80 mm).

Ako som už spomenul, dizajn má omnoho dynamickejší nádych. Predná časť s výnimkou nárazníka je zhodná so sedanom radu 3. Zadná časť dostala tiež nový nárazník a svetlá. Nárazníky nie sú len módny doplnok. Tieto časti majú v sebe otvory, ktoré údajne zlepšujú prúdenie vzduchu okolo kolies. Keď sa pozriem na tento koncept, mám dojem, že vidím finálnu verziu.

Finálnu verziu radu 4 by sme mohli spoznať už koncom roka 2013. Konpcet bude mať svoju premiéru na budúci mesiac v Detroite.
BMW 4 bude mať verzie kupé a kabriolet.

BMW 4 bude mať verzie kupé a kabriolet.

Interiér taktiež vykazuje znaky hotového auta. Prístrojová doska a stredová konzola pochádzajú z radu 3. Hnedú atmosféru vytvára najmä koža a Altancara. Celkovo však vnútro pôsobí viac unikátnym a luxusnejším dojmom.

O motoroch zatiaľ nevieme nič. Je vysoko pravdepodobné, že 4 ich preberie od 3. A teda žiadne novinky očakávať nemusíme. Vrchol ponuky bude M4 Coupe a Convertible, ktoré budú mať rovnaký motor ako M3. Čo však spôsobí príchod tejto novinky vo svete M?

Zdroj: autoexpress.co.uk, autorevue.cz

Prečítajte si aj: BMW registrovalo ochrannú známku M2

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 45 obrázkov