Návrat kráľa. Má 750 koní a 969 Nm!

Kompresorom prepĺňaný motor V8 typ LT5 produkuje brutálnych 750 koní a 969 Nm! Ide o najsilnejší motor, aký kedy Chevrolet dal do sériového vozidla. Na zadné kolesá ich bude posielať manuálna 6-stupňová prevodovka, alebo prvýkrát v histórii aj 8-stupňový automat s radením pod volantom. Chladiť ten ozrutný motor a jeho výkon pomáha okrem iných aj otvor v strede kapoty. Corvette ZR1 budú ponúkať v dvoch variantoch. Najvýraznejší rozdiel bude v zadnom krídle.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Nízke alebo vysoké krídlo?

Pri nízkom krídle bude možné dosahovať maximálnu rýchlosť až 337 km/h. Na opačnej strane, vysoké nastaviteľné krídlo ponúkne prítlak až 220 kg a práve tá verzia bude útočiť na traťové rekordy. S novou generáciou top modelu ZR1 debutovala aj nová farba - Sebring Orange Tincoat. Túto nájdeme aj na pásoch alebo prešívaní. Okrem pretekárskych vymožeností sa dočkáte aj vyhrievaných sedadiel, ktoré môžete vymeniť za ľahučké športové sedadlá, karbónový volant, merač preťažení a audio systém BOSE Premium. Aj keď, V8 bude to najlepšie rádio. Do predaja ju vypustia na jar budúceho roka. Okrem iných superšportov bude hlavne konkurentom pre doposiaľ tiež najvýkonnejšie Porsche 911 historicky, pre model GT2 RS. Určite bude viacero dôvodov, prečo budú mať z hľadiska dynamiky v Štuttgarte dôvod na vrásky.