So strieborným nárazníkom je lepšie vidieť na koncovky výfuku a decentný difúzor, jeho funkčnosť je otázna.

Focus ST je rovnako ako Fiesta ST veľmi podobný s dvojičkou ST Line. Pozorní nadšenci si však určite všimnú hneď niekoľko rozdielov, ktoré ostré ST odlíšia od dizajnovky na prvý pohľad. Difúzor medzi dvoma okrúhlymi koncovkami výfuku, disky kolies a iná predná maska. Samozrejme, nechýbajú tradičné červené znaky ST. Auto vyzerá decentne športovo a necháva priestor pre bláznivejší RS model. Fotky interiéru nemáme, ale každý vie, čo to asi bude. Športové sedačky, športová hlava radiacej páky, volant s orezaným spodkom, športovejší výzor budíkov a samozrejme niekoľko znakov ST rozmiestnených po interiéri, aby nikto z posádky nezabudol, v čom vlastne sedí.

Koniec downsizingu

Je známe, že 2,0 l turbo štvorvalec s výkonom 250 koní nahradí 2,3 l Ecoboost motor. Jeho výkon by mal končiť pri 300 koňoch, aby nebol náhodou konkurenciou pre Focus RS. Ten by však mal mať aj 400 koní, takže možno by Ford mohol Focusu ST dopriať ešte zopár koní naviac. Najvážnejšia otázka ostane ešte na nejaký čas nezodpovedaná. Bude sa môcť porovnávať s ostatnými špičkovými hothatchmi s pohonom predných kolies?

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Foto: carscoops.com