Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Dokáže konkurovať Civicu Type R?

Novinku poháňa celkom nový 1,8 litrový štvorvalec, ktorý vďaka prepĺňaniu ponúka 280 koní a 390 Nm. Spomedzi konkurentov ho, rovnako ako Seat Leon Cupra, môžete získať s manuálom, alebo automatom, podľa preferencie. V prípade Renaultu to môže byť 6-stupňový manuál, alebo 6-stupňová dvojspojka EDC. Ako spomínam vyššie, napriek špekuláciám o pohone oboch náprav v prvých fázach vývoja bude posielať nový Renault Mégane RS výkon na predné kolesá. Má však diferenciál Torsen pre ešte lepšie ovládanie v zákrutách a prenášanie výkonu na vozovku. Ale je tam veľké ale! Pre zásadne lepšiu agilitu a obratnosť dostane Mégane RS natáčanie všetkých štyroch kolies 4Control. Hneď od začiatku budú v ponuke už tradične dve verzie Trophy a Cup. Pohárová verzia je inšpirovaná rally a ponúkne nastavenie podvozka pre rôzne povrchy.

Agresívny dizajn

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Model RS je, rovnako ako doposiaľ, širší než klasická verzia. V oblasti veľkosti kolies sa nič zásadné nemení, aj teraz bude rolovať na 18 a 19" kolesách. Väčšie prieduchy vzduchu umožňujú lepšie chladenie motora a zadný spojler zlepšuje aerodynamiku. Medzi ďalšie dizajnové doplnky patria predné Renault Sport svetlá, zadný difúzor a predný spliter. Špecialitkou je nová farba Tonic Orange. V interiéri nechýbajú športové predné sedadlá, volant a plno alcantary. Vďaka Renault Multi-Sense je možné v tomto aute vybrať jeden z päť jazdných režimov. Sú nimi Comfort, Normal, Sport, Race a Perso. Nálož jazdných asistentov je samozrejmosť, ale nebojte. Všetky môžete vypnúť!

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov