Baby Urus

Podobne, ako sme padli na zadok z Audi RS6 a RS7, padáme aj teraz z malého SUV. RSQ3 Sportback vyzerá doslova ako malý Urus. Hlavne pri pohľade zozadu. Tradičné RS tvarované nafúknuté blatníky a dve veľké koncovky výfuku. Áno, Audi v poslednej dobe jednoducho ide karta. Veď vychutnajte si ho v celej kráse vo fotogalérii.

Audi RSQ3

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 33 obrázkov

Audi RSQ3 Sportback

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 45 obrázkov
KTORÉ JE KRAJŠIE?
  • Audi RSQ3 ( 11% )

     

  • Audi RSQ3 Sportback ( 89% )

     

Odpovedalo 70 ľudí  

Zásadnou vecou, čím sa RSQ3 odlíši od konkurencie, je to, čo má pod kapotou. Svoje miesto si zubami nechtami udržal oceňovaný 5-valec z Audi RS3. Ten je po úpravách dokonca o 26 kilogramov ľahší! 2,5 l motor dosahuje výkon 294 kW (400 k) a 480 Nm. Silu na cestu prenáša skrz 7-stupňovú automatickú prevodovku S Tronic. Samozrejme, že auto ženú dopredu všetky štyri kolesá vďaka pohonu oboch náprav. Či už klasická RSQ3, alebo Sportback vyštartujú na 100 km/h iba za 4,5 sekundy! Maximálka je elektronicky obmedzená na 250 km/h, ale je možné dokúpiť odblokovanie na 280 km/h.

Oproti obyčajnej Q3 je svetlá výška nižšia o 10 mm. Audi tvrdí, že vďaka úpravám by malo mať komunikatívne riadenie a poskytovať skvelý jazdný pôžitok. Takisto vďaka Audi Drive Select nebude problém s každodenným využívaním. Vôbec prvýkrát si budete môcť priplatiť za 21-palcové disky v rôznych prevedeniach od Audi Sport. 6-piestikové brzdy majú vpredu 375 mm a vzadu 310 mm. Štandardné oceľové kotúčové brzdy budete môcť, samozrejme, vylepšiť na keramické. Keramické brzdy majú predný kotúč väčší o 5 mm.

Audi prináša aj niečo známe z BMW. Prostredníctvom Audi MMI si budete môcť uložiť dve nastavenia celého auta pod skratkami RS1 a RS2. Aktivujete ich jednoduchým stlačením RS Mode tlačidla na volante. Okrem toho dostal interiér športovejší nádych. Stredová konzola je orientovaná na vodiča, pribudli špeciálne RS ukazovatele. Tie poskytnú informácie o aktuálnom výkone, alebo napríklad zmerajú čas zrýchlenia na rovinke a preťaženia v zákrutách. Cena začína pri RSQ3 na 63 500 € a pri Sportbacku na rovných 65 000 €.