Ako zabrániť prehrievaniu motora a zároveň sa dostaviť na Technické preberanie? Jednoducho - tlačením...

Zaujímavá trať, dobré prostredie

AutoSlalom sa na matadoráckych skúšobných dráhach jazdí už štyri sezóny. Táto trať patrí medzi najstaršie v seriáli bez zmeny. Je kombináciou letiskových tratí s rýchlymi úsekmi prakticky v priamom smere s traťami vonkajších motokárových dráh v sekciách plných zákrut. Po letiskách Piešťany a Trenčín je treťou najrýchlejšou v rozpise. Slušné zázemie ponúka aj depo, ktoré ani pri 120 autách netrpí stiesnenosťou. Papierové parametre trate sú: dĺžka 1200 m, 53 bránok, max. rýchlosť viac krát cez 100 km/h a priemerný čas do 75 s.

Príprava pred pretekmi je mimoriadne dôležitá. Držiteľ rekordu Tonda Červenka obhliadku trate nevynechá aj keď ju po 6 štartoch tu pozná úplne naspamäť.

Znovu 5. extra jazda


Logisticky toto miesto organizátorom tiež ponúka dobrý komfort a efektívnosť. To sa prejavilo tak, že po druhýkrát tento rok jazdci bezplatne získali extra piatu jazdu bez negatívneho dopadu na celkový čas pretekov. Vzhľadom na technické preberanie nutné pri podujatí MSR sa tréning začal jazdiť po 10h a už po 17 h boli 1+4 jazdy ukončené. Iste, podpísala sa pod tým aj podpriemerná účasť jazdcov, len 81. O to viac sa môžu tí, ktorí na preteky prišli tešiť z extra jazdenia.

Samozrejme, príprava je hlavná téma aj v depe. Tlaky v pneu sú jedným z najdôležitejších faktorov. Ibizu Cupra2 kontroluje Andrej Bognár.

3x VIP od www.SportoveAuta.sk

3x VIP je medzi slalomármi pojem. Po troch rokoch sa už jedná o pevnú predohry každých pretekov. ¾ štartovného poľa jazdcov mesiac čo mesiac vďaka partnerskej webstránke www.sportoveauta.sk skúša šťastie o bezplatný štart na pretekoch. Náhodný systém prakticky vždy vyberie troch nových jazdcov. Tentokrát 3x VIP vyhrali Matej ŠMIDA a Peter SVIEČKA jazdiaci na Mazda 323F a Dušan CHRENKO so št. č. 045 so Suzuki Ignis Sport.


Galéria: 5 obrázkov