Skúšobné dráhy v areáli Matadoru sú tradičným bojiskom AutoSlalomu

Skúšobné dráhy v areáli Matadoru sú tradičným bojiskom AutoSlalomu

Perfektné podmienky, perfektná súťaž

Nik zo zúčastnených ani najmenej neľutoval. Práve naopak. Všetko bolo lepšie než si kto mohol želať. Naozaj všetko – počasie, atmosféra, dostatok pekných báb, konkurencia a celý priebeh pretekov. Motoršportová idylka.

Medzinárodné preteky

Trať patrí z hľadiska rýchlosti, dĺžky a náročnosti do stredu súčasného portfólia. Areál ponúka mimoriadne veľké depo, veľkú bezpečnosť divákov a zväčša dobrý výhľad. Účasť moravských jazdcov, japonca Masayuki Ishikawa a mladej Nemky Kathariny Moller, ktorú na preteky priviedol motoristom dobre známy Jozef Drahovský ako svoju dablérku si zaslúži označenie medzinárodné preteky. Na relatívne útlej  a krátkej trati, ktorá má 1250 m sa na štarte na údiv všetkých objavilo aj Porsche Cayenne Turbo I. generácie. Jeho vodič Martin Hajduch bol na AutoSlalome vôbec prvýkrát. Napriek tomu sa mu darilo jazdiť konkurenčné časy. V areáli verejne viackrát zaznelo, že časy pod 80 s, teda pod 1:20 patria k slušným. Cayenne turbo dal 2x 1:23 a drobné, čo je na rozmery a hmotnosť veľmi dobrý výkon.

Depo v Púchove patrí medzi najväčšie v rámci seriálu AZ pneu AutoSlalom. Jazdci to patrične oceňujú.

Depo v Púchove patrí medzi najväčšie v rámci seriálu AZ pneu AutoSlalom. Jazdci to patrične oceňujú.

Kat. S1 – 1400 ccm

Tejto skupine už nejaký čas kraľuje Zoltán Lovász na Peugeote 106 Rallye. Na preteky priviedol aj otca, ktorý ako dablér skončil na skvelom 6. mieste. Druhý skončil Rasťo Šimon na len litrovom Fiate 127. Tretie miesto si vyjazdil Stano Krivák, tiež na Peugeote 106 Rallye. Piate miesto si tu, rovnako ako v júni, vybojoval spomínaný Japonec Masayuki na len litrovom Nissane Micra. V kontexte ultraľahkých áut o to viac vyznieva výkon Pavola Polucha na novom Forde Fiesta. To auto musí byť ťažšie v priemere o 150 kg. V tvrdej konkurencii zaujímavo zajazdil aj Stano Pecha na VW Polo s číslom 888. V skupine síce skončil 11-ty. Mladý chalan má len 20. rokov a AZ pneu AutoSlalom jazdí prvú sezónu. Nevynechal ešte žiadne preteky.

Takto na trati vyzerá víťaz triedy S1 do 1400 ccm Zoltán Lovász na Peugeote 106 Rallye

Takto na trati vyzerá víťaz triedy S1 do 1400 ccm Zoltán Lovász na Peugeote 106 Rallye

Toto sú prví traja v kategórii S1 do 1400 ccm: I. miesto Zoltán LOVÁSZ Peugeot 106 Rallye, II. miesto Rasťo ŠIMON FIAT 127 a III. miesto Stano KRIVÁK Peugeot 106 Rallye

Toto sú prví traja v kategórii S1 do 1400 ccm: I. miesto Zoltán LOVÁSZ Peugeot 106 Rallye, II. miesto Rasťo ŠIMON FIAT 127 a III. miesto Stano KRIVÁK Peugeot 106 Rallye

Kat. S2 – 1600 ccm

Ak je na štarte ostrieľaný Miro Baláž, jeden z prapôvodných jazdcov seriálu, je prakticky isté že bude na bedni. Inak nebolo ani v Púchove. V S2 zajazdil na Renaulte Twingo RS Cup druhé najlepšie časy. Poradiť si s ním dokázal jedine skvelo jazdiaci mladík Michal Novák na Citroene Saxo VTS. Na rovnakom modely skončil aj tretí Miro Roth.

Víťaz triedy S2 Michal Novák na Citroen Saxo VTS

Víťaz triedy S2 Michal Novák na Citroen Saxo VTS

Víťazi kategórie S2 do 1600 ccm: I. miesto Michal NOVÁK Citroen Saxo VTS, II. miesto Miro BALÁŽ Renault Twingo RS-Cup, III. miesto Miro ROTH Citroen Saxo VTS.

Víťazi kategórie S2 do 1600 ccm: I. miesto Michal NOVÁK Citroen Saxo VTS, II. miesto Miro BALÁŽ Renault Twingo RS-Cup, III. miesto Miro ROTH Citroen Saxo VTS.