Mnohí ľudia opovrhujú SUV od Porsche aj napriek tomu, že nemeckí inžinieri dokázali obabrať fyziku a vysoké a ťažké autá jazdia výborne. SUV prinášajú značke obrovské zisky a práve preto sa môže venovať na papieri „nezmyselným“ verziám ako sú 911 GT3, či Cayman GT4. Bez SUV v ponuke by možno ani neboli. Je tu teda dôvod na opovrhovanie? Automobilka zo Štuttgartu predstavuje novú „športovú“ verziu Macanu. 

 

Štandardom je aj systém Porsche Traction Management (PTM), ktorý sa stará o rozdeľovanie výkonu medzi prednú a zadnú nápravu. Macan zvládne akceleráciu na stovku za 5,2 sekundy! Ak v príplatkovej výbave zaškrtnete Sport Chrono Package - zvládnete to za 5 sekúnd.

Pod kapotou je 3,0 litrový bi-turbo motor s výkonom 360 koní

Model GTS vychádza z Macanu S, dostal však silnejšie brzdy a výkonnejší 3,0 litrový bi-turbomotor V6. Výkon je 265 kW (360 koní) a krútiaci moment rovných 500 Nm. V hierarchii sa tak novinka radí medzi verzie S a Turbo. Motor spolupracuje so 7-stupňovou PDK prevodovkou. Štandardom je aj systém Porsche Traction Management (PTM), ktorý sa stará o rozdeľovanie výkonu medzi prednú a zadnú nápravu. Macan zvládne akceleráciu na stovku za 5,2 sekundy! V príplatkovej výbave zaškrtnite Sport Chrono Package a zvládnete to za 5 sekúnd. Topspeed je slušných 256 km/h. 

V interiéri nájdeme alcantarové sedačky

Porsche Active Suspension Management (PASM) je k dispozícii za príplatok a Macan GTS pošle bližšie k zemi o 15 mm. V ponuke sú aj 20“ disky kolies RS Spyder v matnej čiernej. Naopak, štandardom sú GTS sedačky potiahnuté Alcantarou. Za príplatok môže byť týmto materiálom potiahnutý aj zvyšok interiéru. Obrovský balík príplatkov rozširuje aj športový výfukový systém s vylepšením zvukom. 

 

V Macane GTS debutuje aj nový infotainment Porsche Communication Management (PCM). Z vonku poznáte GTS podľa detailov v čiernej farbe. Pre športové SUV sú vyhradené aj špeciálne farby.


Predaj v Nemecku odštartoval dnes. Základná cena začína na 73 400 €.

 

Zdroj: tlačová správa