Medzi najväčšie výhody LPG vo všeobecnosti patria:

  • Ekonomickosť – ročne ušetríte až 40 % nákladov na palivo (ak tankujete v zahraničí, kde je palivo lacnejšie ako u nás, môže byť pomer iný...).
  • 2 nádrže = väčší dojazd. (Nerátajte ale s pomerom 1:1. LPG ubúda rýchlejšie. Auto s plnými nádržami je navyše ťažšie, takže aj z tohto dôvodu sa bude prejavovať rozdiel v spotrebe).
  • LPG šetrí motor – to je debata na dlhšie. Nie je motor, ako motor. Sú motory, ktorým plyn nevadí, a sú motory, ktoré sú na plyn citlivejšie (napr. zaklepávanie sediel ventilov a i.). Pri LPG môže dostávať na frak aj benzínové čerpadlo a benzínové vstreky, preto je dobre čo to pojazdiť aj na benzín, alebo si dať nastaviť občasný prívstrek benzínu.
  • Ak ste ekologicky založení, vozidlo na plyn produkuje menej škodlivých látok.
  • Auto na LPG jazdí tichšie. S tým úplne nesúhlasím. Ak váš motor pracuje tíško ako švajčiarske hodiny na benzín, minimálne budete počuť cvrlikanie plynových vstrekov, ak sa postavíte pred stojace auto. Tento hluk je úplne minimálny a pri jazde nepočuteľný. Ak máte veľmi starý splynovač, ten môže vydávať rôzne pazvuky.  

Pozrite si nasledovné video. Vo veľkej časti sú tvrdenia pravdivé. Čo sa nezhoduje s mojím názorom som uviedol v texte. Jediné, čo mi na priloženom videu vadí, je použité auto, resp. jeho motor. Motory Toyoty Celica 7. generácie patria medzi tie menej spoľahlivé. Majú muchy, ktoré majiteľov jazdených kusov riadne potrápia. Akosi sa mi nechce veriť, že tento motor nemal za sebou opravy. I keď možné to je, nevylučujem to, ak sa majiteľ fakt staral vzorne! Tento motor pri takom nájazde bez GO je fakt svetlou výnimkou.