Na videu ste videli jej podobu pri predstavení. Fešanda, čo? Športové kupé 4C s motorom uloženým uprostred karosérie si zachovalo proporcie i dizajn konceptu, zmenilo sa len v malých detailoch. Ktoré že to sú? Nič podstatné - predné lampy sú prepracované (možno menej pekné ako tie na koncepte), nasávanie pri dverách je väčšie a spätné zrkadlá nevyzerajú tak cool ako na koncepte (čo je určite škoda). Vzadu na kryt motora pribudli prieduchy od motora a v nárazníku pribudli malé svetlá. Inak je to stále rovnaká sexi mašina, akú pamätáme z 2011-teho.

Celková hmotnosť auta by nemala byť vyššia ako 1000 kilogramov, takže zážihový štvorvalec 1,75 TBi nad zadnou nápravou s autom slušne zacvičí. Výkon je totiž podľa klebiet 177 kW, teda 237 koníkov. Bude to perfektné vozenie? Uvidíme. Predpoklady na to ale má, hmotnosť totiž výrazne tlačí dole karbónový monokok s hliníkovým zavesením náprav. Z rovnakého materiálu je i blok motora. Výkon pôjde na zadné kolesá cez dvojspojkovú prevodovku TCT s automatickým i sekvenčným módom a pádlami pod volantom. Dynamika bude teda primeraná, pretože stovku pokorí za 4,5 sekundy a maximálka bude limitovaná na 250 km/h. Rozmery sú kompaktné - dĺžka 4000 mm, šírka 2000 mm a výška 1180 mm.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov

V roku 2014 Alfa Romeo plánuje pustiť do predaja i verziu Stradale s výkonom 198 kW (266 k) ako i 4C hore bez, teda spider. Výroba bude prebiehať v Modene vo fabrike Maserati. Cena sa odhaduje na 56,000 Eur, čo je možno viac než by človek čakal, ale je to imidžovka. A pekná.