PSA sa o americký trh pokúšalo už v minulosti. Celkom sa im to podarilo modelom Peugeot 505 na konci 80-tych rokov. Posledný model, ktorý dobíjal americké cesty bol Peugeot 405, ktorého americká verzia sa prestala vyrábať príchodom jeho modernizácie pre zvyšok sveta.

Peugeot 405 Mi16 pre USA. Navonok sa odlišoval iným tvarom nárazníkov - museli byť dlhšie a na aute sa nenachádzali bočné plastové prahy. Malé zmeny sa odohrali i v interiéri. Motor s objemom 1905 cm3 a 116 kW ostal nezmenený.

Nový tím sa bude zaoberať americkým trhom

Spoločnosť už vytvorila kvalifikovaný tím, ktorého hlavnou úlohou je sledovať potreby amerických spotrebiteľov. Tento tím ma za úlohu sa oboznámiť i s technickými a právnymi normami, ktoré sa týkajú predaja vozidiel v zámorí.

Vstúpiť na tak špecifický trh je pre neamerickú značku veľmi náročné a automobilka si to uvedomuje. Preto sa rozhodli spojiť sily so spoločnosťou Bolloré, ktorá sa špecializuje na výrobu malých elektromobilov. Prvým plodom ich spoločnej spolupráce je elektromobil Citroën E-Mehari.

Momentálne ani jeden z ponúkaných typov PSA nesplňa americké technické normy. Na tie je však možné pripraviť skoro každé auto.

PSA dúfa, že sa im podarí vybudovať prestížny image značke DS. Preto potrebuje rozšíriť predajnú sieť. Do roku 2020 by chceli predávať tieto autá v 200 veľkomestách po celom svete, z toho aspoň v 30 mestách Severnej Ameriky.