S oboma spomenutými novými typmi prechádza francúzska značka na novú dizajnérsku identitu predstavenú na autosalóne v Ženeve. Preto aj na autosalóne v Bratislave budú na stánku len autá s novou tvárou: nový Espace, ktorému počas výstavy oznámili ceny, crossover Kadjar (v predaji od leta), Captur Helly Hansen, Clio GT a Renault Twingo. Novú dizajnovú identitu podporuje aj dizajn šiat vytvorený prestížnym slovenským módnym salónom Miklosko Fashion Design pre túto príležitosť. Hostesky sú oblečené do šiat farebne prispôsobených farbám vystavovaných modelov a to – múdrosť symbolizujúcu fialovú (Espace), vášnivú červenú (Kadjar a Captur) a hravú modrú a žltú (Clio GT a Twingo). Nový slogan značky je: „Renault, vášeň pre život“.

Renault Kadjar
 

Predstavený len nedávno v Ženeve je úsporný crossover dostupný s dvomi dieselovými motormi. Kadjar rozširuje ponuku Renaultu o model segmentu C, patrí medzi Captur a Koleos. Stojí na zdieľanom podvozku CMF C/D aliancie Renault-Nissan, vďaka čomu ťaží zo skúseností aliancie vo svete crossoverov. Silnú identitu modelu Kadjar podčiarkujú nové tvary svetiel - línia denných LED svetiel vo forme písmena „C“. Kvalita interiéru sa môže pochváliť štýlom, komfortom a kultivovanosťou. Prístrojová doska je orientovaná v smere pohľadu vodiča a poukazuje na radosť, ktorú osoba za volantom  pociťuje. Držadlá na predných dverách a vpravo od stredovej konzoly sú pre svet crossoverov typické. Robustný dizajn radiacej páky ešte dojem interiéru zvýrazňuje. Pevná presklená strecha s plochou 1,4 štvorcového metra dáva kabíne pocit svetlosti. Systém R-Link 2 ponúka pokročilú konektivitu a sada najmodernejších jazdných asistentov vodičovi prináša bezpečnosť.
 

Kadjar bude k dispozícii s pohonom 4x2 alebo 4x4. Kompaktné rozmery (dĺžka 4,45 m x šírka 1,84 m) ho prispôsobujú aj k jazde v meste. Verzie s pohonom 4x2 majú systém Extended Grip, pre zlepšenie trakcie v ťažkých podmienkach. Kadjar jednoznačne ťaží zo systému elektronickej kontroly trakcie ETC (Electronic Traction Control) vyvinutého alianciou Renault-Nissan, ktorý podľa rýchlosti a adhézie v reálnom čase zabezpečuje prenos ideálnej hodnoty krútiaceho momentu na zadné kolesá. Otočný spínač na stredovej konzole ponúka tri rôzne režimy, ktoré prispôsobia vlastnosti vozidla aktuálnym podmienkam a situácii: „Lock“, „Auto“, „2WD“. Veľkorysá svetlá výška 190 mm, predný nájazdový uhol 18° a zadný 25° poskytujú autu neštandardné schopnosti aj v teréne. Kadjar je aj obratný, s priemerom otáčania 10,7 metra.

Vďaka držadlám v kufri systém Easy Break automaticky sklopí zadné sedadlá delené v pomere 60/40. Sedadlo predného spolujazdca je možné sklopiť vpred a vytvoriť malý stolček, čo umožňuje aj prepravu dlhších predmetov. Dvojpodlahový batožinový priestor umožňuje uložiť veľké predmety. V nižšej polohe ponúka kapacitu 472 l. Je vybavený celým radom asistenčných systémov, užitočných pre každodenné jazdy, vrátane samočinného parkovania, sledovania jazdných pruhov, mŕtveho uhla a radarový astistent zabránenia kolízii. Natáčacie hmlové svetlá zlepšujú viditeľnosť do strán v zákrutách pod 40 km/h.


Motory Energy kombinujú technológie v oblasti redukcie trenia (prvýkrát oceľové piesty, olejové čerpadlo s variabilným prietokom, tepelný manažment, moderná povrchová úprava). Systémy vstrekovania paliva poslednej generácie v kombinácii s turbodúchadlami s nízkou rotačnou zotrvačnosťou vyústili do výkonu a úspornosti, ktoré konkurujú lídrom na trhu. Energy dCi 110, najpredávanejší agregát aliancie Renault-Nissan má udávanú kombinovanú spotrebu len 3,8 l/100 km. Kombinovať ho možno so 6st. manuálom, alebo dvojspojkovým automatom EDC. 16-ventilový diesel Energy dCi 130 sa môže pochváliť výkonom 96 kW (130 k) a 320 Nm v širšom spektre otáčok. Kombinujú ho so manuálom a oboma druhmi pohonu. Kadjar je k dispozícii aj s benzínovým Energy TCe 130 so manuálnou prevodovkou. S výkonom 130 k pri 5 500 ot a 205 Nm od 2 000 ot disponuje 1,2-l turbo motor silou dvojlitra.

Herec Kevin Spacey uvedie Renault Espace do celého sveta, stal sa jeho ambasadorom.

Nový Espace do sveta uvedie Kevin Spacey

 

V r1984 vytvoril Renault typ Espace – prevratné MPV, ktoré spôsobilo na trhu revolúciu. Prišiel s kampaňou: „Čo keď je skutočným luxusom priestor?“ Dnes, v r2015 Renault Espace znovu objavil, spojením línií crossoveru s výnimočným zážitkom na palube, ktorý podčiarkuje napríklad systém Renault Multi-Sense® - 5 rôznych jazdných režimov. Espace IV. generácie sa stane najluxusnejším Renaultom ponuky.

 

Uvedenie novej vlajkovej lode musí byť jedinečné a tak Renault a Publicis vytvorili koncept, ktorý je postavený na kľúčovej hodnote cieľovej skupiny a teda čas. Kampaň “Čas nemá žiadne limity – patrí Vám” robí z nového Espace prostriedok na vylepšenie času stráveného vo vozidle. Ukazuje, že Nový Espace dá jeho majiteľovi to najdôležitejšie – čas pre seba. Tvárou pre svetovú kampaň sa stal herec Kevin Spacey. Nový reklamný spot prevedie jeho najznámejšími rolami ako “American Beauty”, “Usual Suspects” či seriálom “House of Cards”, a zároveň predstaví Espace. Kampaň na Nový Renault Espace s Kevinom Spacey štartuje 15. apríla 2015.