17 rokov driny a potu

Cesta to nebola jednoduchá a Kenovi zabrala dlhočizných 17 rokov. Vyzbrojený inžinierskymi znalosťami sa pustil do zdanlivo nedokončitelného projektu. Prvá vec ktorú kúpil bol English Tool - sada nástrojov, ktorú vo veľkom využil na ohýbanie a tvarovanie panelov karosérie. Kostru vytvoril z dreva, postupom času vytváral kúsky karosérie a postupne ich začal zvárať dohromady, čo už začalo pomaly pripomínať ikonickú siluetu Countachu. Výsledok je neuveriteľný. Replika sa s originálom zhodovala takmer na milimeter presne! Ken si sám postavil vyklápacie svetlá a namontoval ich úplne rovnako, akoby to urobili v továrni. Karosériu by mal, ale čo bude túto nádheru poháňať? Ken zohnal motor Boss 351 V8 a silu na zadné kolesá ženie cez päťstupňovú automatickú prevodovku ZF. Motor produkuje 514 koní, pri 6 800 otáčkach. Po nanesení krásneho šedého laku vyzerá Countach rovnako dobre ako originál. Rozdiel zbadáte až po naštartovaní.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Tak blízko a stále tak ďaleko

Viete, že to je pravý "Car Guy", keď si nechá kvôli autu vybúrať obrovskú dieru do domu! :D

Po 17 rokoch plných potu a driny sa Kenovi naskytol posledný závažný problém, pred dosiahnutím vytúženého cieľa. Projekt staval v suteréne! Zohnal si pána, ktorý mu vykopal jamu a vytvoril v stene suterénu dieru, takže sa Lambo na svetlo sveta dostalo takýmto cisárskym rezom. Ken ukázal celému svetu, že kde je vôľa, tam je cesta. Veľký palec hore!