Pripájanie nových členov pripomína lov na pokémov

Prišiel aj ambasador značky Matej HOMOLA

Podujatie má zavedený priebeh. Ráno sa väčšina skupiny stretne na streche parkovacieho domu predajne s nábytkom a následne sa v spoločnej kolóne presunú na Slovakiaring. Tento rok k jazde na okruhu pribudla aj jazda na motokárach. Akcie sa okrem majiteľov najobľúbenejšieho hothatchu na Slovensku zúčastnil aj ambasádor Hyundai, pretekár Maťo Homola. O priebehu organizovania podobného zrazu som sa rozprával s vedúcim členom Hyundai N skupiny na Slovensku, Milanom Dugovičom.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 24 obrázkov

Koľko ľudí a času zaberie organizácia Hyundai N zrazu?

 

To je veľmi individuálne. V prípade spolupráce so Slovakiaringom nám prípravy trvali šesť mesiacov. Prípravy nie sú len v rámci nášho klubu N Drivers. Nerobí sa na tom denne, samozrejme, no kľúčové je mať termín. Príprava je proces, ktorý si vyžaduje sekvenčné informovanie komunity, aby každý vedel, kedy má prísť, ako sa pripraviť, obzvlášť teraz v koronačasoch, keď sú určité obmedzenia aj na Slovakiaringu. Máme obmedzenie na majiteľ auta + 1 osoba, aby sme sa zmestili do počtu ľudí na akcii, aký je aktuálne povolený.

 

Ako ovplyvnil koronavírus organizovanie N zrazu?

 

Samozrejme, účasť to ovplyvňuje výrazne. Minulý rok sme mali zhruba 54 áut v pomere 1:1 medzi Slovenskom a Českom, tento rok by ale účasť mala byť obdobná. No bez kolegov z ČR. Klub sa stále rozrastá, takže napriek čisto Slovenskej účasti sme aj tento rok mali okolo 50-55 áut. No mohlo to byť aj 2x viac.

A ako vyhľadávaš účastníkov? Iba prostredníctvom skupín na sociálnych sieťach alebo aj individuálne. Ako silná je komunita “Nkárov” na Slovensku?

 

Klub majiteľov i30N vznikol zhruba pred troma rokmi, vtedy primárne na Facebooku. Tam to ale bolo ťažšké udržať iba medzi skutočnými majiteľmi N. Tak sme sa rozhodlo založiť naše vlastné interné skupiny a komunikujeme cez Whatsapp. V ňom je každý majiteľ verifikovaný, či mu skutočne patrí auto a tým pádom aj miesto v našom klube. V tejto skupine sa dozvie kde, kedy a ako sa stretneme, prípadne o nejakých našich problémoch a riešeniach. 

 

A noví členovia sa o skupine dozvedia ako?

 

Máme nastavený mechanizmus rozširovania nášho klubu prostredníctvom vizitiek s QR kódom. Tie dostávajú potencionálni Nkári na ulici od stálych členov. Cez naskenovanie QR kódu sa dostanú na FB skupinu a týmto spôsobom vieme filtrovať členov a pridávať ich do našich klubov.

 

Koľko členov má teda klub N Drivers celkovo?

 

Aktuálne je nás 158.

Ak máte doma Hyundai i30N, môže sa vám za stieračom objaviť takáto kartička.

Keď to porovnáš so zahraničnými zrazmi, ako si stojí ten slovenský?

 

Ja som sa svojho času zúčastnil na jednom zraze v Nemecku. Bol v počte cca 20 áut a organizácia bola dosť biedna. Oni nie sú veľkí fanúšikovia strieľania výfukov, pretože nemecké regulácie sú trošku na inej úrovni. Panovala tam skôr taká pohodová atmosféra s nejakým tým Schnitzlom a hranolkami. U nás to je skôr o spoločnom pálení pneumatík na okruhu.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov