Ok, nič nie je dokonalé, tie vlastnosti budú trochu degradovať. No revolúcia spočíva v tom, že Premier A/S je na začiatku používania lepšia než konkurencia, a časom klesne na jej úroveň. Výrobca to prezentuje na brzdnej dráhe auta, ktoré s novými pneumatikami brzdí z rýchlosti 40 a 50 mph (teda z rýchlosti 65 a 80 km/h na plášťoch s rozmermi 235/55 R17) o dve dĺžky auta lepšie než konkurencia. Po nájazde 50 000 km by sa tento náskok mal znížiť "iba" na jednu dĺžku. V čom spočíva tajomstvo? V troch vylepšeniach, s ktorými Michelin prišiel. 

Prvým je vysoký obsah siliky a slnečnicového oleja vo vrchnej časti dezénu. To by malo zaručiť dobrú priľnavosť na vode ako aj pri nízkych teplotách. Druhý fígeľ je opačný tvar vzorky dezénu. Bežný profil je tvarovaný do špičky, pričom sa úzka časť časom obrusuje, a nedokáže efektívne odvádzať vodu. U Premier A/S sa opotrebováva širšia časť, takže kanáliky pred odvod vody sa časom dokonca rozširujú, a lepšie odvádzajú vodu. Tretím tajomstvom je vnútorná časť dezénu. Po opotrebovaní hornej časti dezénu sa objaví vnútorná so 150 žliabikmi, ktoré sú de facto "novou" pneumatikou. Ako to ale presne funguje, sa z videí nedozvieme. Predstava, že vrchný dezén musí ísť do hladka a až potom sa objaví ten pod ním, je pri použití na ceste desivá. 

Do predaja dá Michelin túto pneumatiku už v apríli v 32 veľkostiach od rozmeru 185/65 R15 až po 245/45 R18. Cena tejto "nesmrteľnej gumy" by pritom mala byť v porovnaní s bežnými pneumatikami len o málo vyššia. 

zdroj: autoforum.cz