Seat predstavil Leon ST vo verzii kombi, o ktorom tvrdí, že kombinuje "výnimočný vzhľad s vysokou praktičnosťou". Kombi, ktoré je v porovnaní s hatchbackom dlhšie o 277 mm ponúka 587-litrový batožinový priestor a ešte stále nízku hmotnosť 1233 kilogramov, i keď "pribral" 45 kilogramov.

Športové praktické auto - tak nejako Leon ST kombi definuje automobilka. Niečo na tom bude, ostré a jednoduché línie dizajnu ťažkopádne nevyzerajú, a spomínaný batožinový priestor 587 litrov sa dá zväčšiť na 1470 po sklopení zadných sedadiel. To vyzerá ako fajn rodinné auto. Športové auto je ale z veľkej časti o podvozku a motore, o tom asi nikto nepochybujeme. Seat v tomto prípade myslím že nemláti slamu prázdnymi rečami. Nebude to síce pálenie pneumatík na každej križovatke, to ale od Leonu ST asi nikto nečaká. Keď pôjdeme od spodu, najslabší zážihový motor v ponuke je 1,2-litrový TSI s výkonom 63 kW (86 k) a 77 kW (105 k). So štart/stop systémom si ten silnejší motor vypýta 4,9 litra/100 km. Ďalej je na výber 1,4 TSI s výkonom 103 kW (140 k) so spotrebou 5,3 litrov. Na vrchole benzínových motorov stojí 1,8 TSI, ktorý na prednú nápravu posiela 132 kW (180 k) a 250 Nm krútiaceho momentu. 

Z palety vznetových agregátov Leon ST dostane 1,6 TDI, ktorý produkuje 66 kW (90 k) a slušných 230 Nm. Druhý motor, turbodízel 2,0 TDI poskytne 110 kW (150 k) a krútiaci moment 320 Nm. Menšia jednašestka je v ponuke i so systémom štart/stop a ako taká si vypýta 4,1 l/100 km, športovejší dvojliter potom 4,3 litra. Obe motorizácie jazdia na adaptívnom podvozku, ktorého tri módy je možné meniť nastavením v menu. Ponúka klasické tri režimy Sport, Comfort a ECO. V balíku Dynamic Pack je i progresívne riadenie, ktoré mení tuhosť volantu s rastúcou rýchlosťou, naopak pri parkovaní ide zľahka. Pri silnom bočnom vetre dokonca pomáha držať priamu líniu jazdy. Adaptívny tempomat s radarom zasa sleduje premávku pred autom a dodržiava odstup od áut. Použiteľný je v rýchlostiach od 30 do 160 km/h. Verejná premiéra Leonu ST bude na jeseň vo Frankfurte.