Poznáte to. Chcete sa objednať do autorizovaného servisu na prehliadku a zistiť dostupnosť nejakého náhradného značkového dielu. Zavoláte na infolinku, a zdvihne to zvyčajne nejaká slečna, ktorá len tak-tak ovláda aktuálne modely značky. A častokrát ani nie. O starších modeloch, alebo to, z akých častí sa auto skladá, nemá zvyčajne ani páru. Pri dlhom telefonáte, keď už je úplne bezradná, zavolá zvyčajne niekoho, kto tomu aspoň trochu rozumie. :)

I v dnešnej dobe v autorizovaných predajných centrách pracujú ľudia, ktorí autám nerozumejú. To by sa ale dalo prežiť. Horšie  je, keď si predajcovia často nevážia i bežne oblečeného zákazníka a nevenujú mu pozornosť

Vo videu pekne vidno, že ani Porsche nie je výnimkou. Dotyčný pán sa chcel objednať na servisnú prehliadku so svojím Porsche, z dôvodu, že ho sem-tam neposlúcha štartér. Keď sa ho mladá operátorka opýtala na model, odpoveď ju úplne zaskočila. Nechajte sa prekvapiť, s akým špeciálom zákazník do servis centra došiel... Neexistuje žiadna lepšia reklama, ako spokojný a usmiaty zákazník, a to by si mali predajcovia uvedomiť.

Zdroj: FB Porsche Centre Willoughby