Sieť pneuservisov a autoservisov Premio, ktorá má za sebou veľkú matku, spoločnosť Goodyear, otvorila v Bratislave na Mierovej ulici 135 svoju najväčšiu prevádzku. Premio Maxim Servis sa tak stal súčasťou najväčšej siete profesionálnych autoservisov a pneuservisov na Slovensku.

 

„Som rád, že sa nám podarilo k našim štyrom desiatkam získať tak významného partnera, akým je Maxim Servis. Nebojím sa konštatovať, že ponukou služieb a technologickým vybavením patrí medzi najlepších nielen v Bratislave, ale i v rámci našej siete,“ dodáva Marchalin.

„Koncept Premio sme začali na našom území rozvíjať pred desiatimi rokmi a postupne sme sa stali najväčšou sieťou moderných servisných staníc u nás. Zmenou prešiel aj názov siete. Dnes pracujeme pod značkou Premio pneu+autoservis,“ konštatuje Ing. Štefan Marchalin, manažér rozvoja Premio na Slovensku. „Som rád, že sa nám podarilo k našim štyrom desiatkam získať tak významného partnera, akým je Maxim Servis. Nebojím sa konštatovať, že ponukou služieb a technologickým vybavením patrí medzi najlepších nielen v Bratislave, ale i v rámci našej siete,“ dodáva Marchalin.

 

Maxim Servis sa rozhodol pridať k sieti Premio, aby zvýšil kvalitu zákazníckych služieb. Namiesto toho, aby išli metódou pokus-omyl, sa rozhodli prebrať dlhoročné know-how. Výsledkom snahy je, aby klienti odchádzali spokojní. „Vznikli sme takmer v rovnakom čase ako Premio na Slovensku. Rozhodli sme sa, že si otvoríme malý, takpovediac garážový, servis. Začali sme na jednom zdviháku v skromných priestoroch so základným náradím. Dnes sa snažíme ponúknuť našim zákazníkom komplexné služby autoservisu vrátane ďalších služieb ako pneuservis, klampiarske, elektrikárske, lakovnícke práce, odťahovú službu, poskytujeme náhradné vozidlo, rovnako kompletné čistenie auta a mnoho iného,“ predstavuje portfólio prevádzky Premio Maxim Peter Gottgeisl, spoluzakladateľ Maxim Servis.


„Nakoľko mame víziu stále sa naďalej zlepšovať a držať si medzi motoristami status vyhľadávaného servisu a dobré meno - či už kvalitnými službami, osobným prístupom a v neposlednom rade aj ústretovou cenou - rozhodli sme sa spojiť so silným partnerom na slovenskom trhu, ktorým Premio rozhodne je. Po desiatich rokoch, na vyše 1200 metroch štvorcových, vybavení najnovšími technológiami a kvalitným tímom, kde každý má svoje miesto, sa vieme zodpovedne zaradiť medzi najlepšie prevádzky nášho hlavného mesta,“ dodáva Miroslav Krivosudský, ktorý spolu s Petrom Gottgeislom spoločnosť pred rokmi založil.

 

Otázky pre manažéra siete Premio na Slovensku:


Čo vás odlišuje od konkurencie?
Dôležitou súčasťou konceptu Premio je zavedenie jednotného systému obsluhy zákazníkov. Všetky naše pneuservisy a autoservisy ponúkajú takmer rovnaké produkty a služby. „Našim cieľom je odlíšiť sa od konkurencie práve spôsobom obsluhy a prístupu ku zákazníkom. Na prevádzkach je veľmi dôležitá aj výmena informácií medzi predajňou a dielňou. Rýchlosť a presnosť sa následne prejaví aj na vybavení zákazníka. Ak je s našou prácou spokojný, vráti sa k nám."


Akú pridanú hodnotu poskytujete svojim zákazníkom?
Určite vysoký štandard nastavený pre poskytovanie služieb v prevádzkach Premio. Nekladieme dôraz na to, ČO, ale AKO služby poskytujeme, predávame. Snažíme sa tak obslúžiť motoristov nad ich očakávania.

 

Spolupracujete s profesionálnymi partnermi ...
Snažíme sa ísť cestou poskytovania kvalitných služieb a produktov. Toto sa dá dosiahnuť len spojením so spoľahlivými dodávateľmi. Takýchto partnerov sa nám podarilo v rámci doterajšieho 10-ročného rozvoja siete Premio aj vybrať. A budeme vo výbere naďalej pokračovať. Dnes spolupracujeme s našimi partnermi nielen v oblasti dodávok tovaru a služieb, ale aj v oblasti vzdelávania všetkých pracovníkov prevádzok Premio. Odbornosť je pre Premio jedným zo základných pilierov.


Vidíte rozdiely v regiónoch?
Za 10 rokov sa sieť Premio rozšírila do všetkých krajov Slovenska. Za úspech považujem výbornú spoluprácu s vozidlovými parkami, ktoré kladú dôraz práve na územné pokrytie. Pri otváraní novej prevádzky volíme vždy individuálny prístup podľa toho, kde sa nachádza. Zároveň však treba dodať, že pre úspech akejkoľvek našej prevádzky je dôležité zavedenie jednotných štandardov v oblasti ponuky, predaja, obsluhy a ich dodržiavanie.