Ľahký ako pierko, silný ako lev, krásny ako labuť

Výsledok ukázali na festivale rýchlosti v GoodWoode. Projekt má názov Dynamics and Lightweight Study (DLS). Nové je chladenie motora skrz otvory v zadných oknách, titánový výfuk. Čo z obrázkov neuvidíte, je zväčšenie objemu motora na 4 l a 4 ventily na valec. Vývoj motora bol konzultovaný aj Hansom Mezgerom, ktorý bol zodpovedný za vývoj motorov aj v samotnom Porsche. Motor produkuje až 504 koní, čo je 124 koní na liter. Točí do šialených 9-tisíc otáčok a radí sa so 6-stupňovým manuálom. Len si predstavte zvuk plochého Boxera, 9-tis. otáčok a manuál. Toto už začína chytať erotiku.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

A to nie je zďaleka všetko. Hlavný zámer štúdie, znižovať váhu, sa podarilo uskutočniť na výbornú. Použili horčík, karbónové vlákna, ale aj titán. Váha Singeru DLS je len 990 kg! Aby sa šasi dokázalo vyrovnať s vyšším výkonom, sa do práce pustili inžinieri Williamsu. Aj keď auto stále založené na pôvodnej 911 typ 964, geometria a možnosti nastavení výrazne upravili a zlepšili. Aby neostalo iba pri práci v továrni, auto aj podstivo testovali. Po trati ho vodil víťaz 12h Sebring, Marino Franchitti. Auto opísal ako skutočne vzrušujúce a vzrušenie je emócia, ktorú nepocítite len na za volantom. Už len pri pohľade na rozšírený zadok, nové svetlá a celkový retro moderný vzhľad vás nemôžu nechať chladnými. 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Foto: motoringresearch.com, Singer