Z dôvodu povinnosti plnenia emisných noriem Euro 6 sa u Škody Rapid musela mierne zmeniť ponuka pohonných jednotiek. Základ v podobe atmosferického trojvalca 1.2 MPI s výkonom 55kW končí a k dispozícii budú už iba preplňované jednotky. Novým základom sa stane 1.2 TSI pôvodom z Fabie.

Trojvalcový motor 1.2 MPI so svojim výkonom 55kW a krútiacim momentom 112Nm nebude určite patriť k tým jednotkám, za ktorými by priaznivci atmosferických motorov nejak divoko smútili. Bol to čisto základný motor a kto chcel aspoň trochu dynamiky, musel siahnuť po drahšom 1.2 TSI s výkonom 77kW. Po novom je základným motorom 1.2 TSI (rada EA288) z Fabie, ktorá ponúka výkon 66kW. Spolupracovať bude s manuálnou päťstupňovou prevodovkou a za príplatok so sedemstupňovou automatickou prevodovkou DSG, čo je u základnej verzie novinka. Pôvodnú 1.2 TSI/77kW nahradí silnejšia 81kW verzia, opäť z Fabie. Táto motorizácia je k dispozícii výhradne s šesťstupňovým manuálom, za DSG si nie je možné priplatiť. Najsilnejšia benzínová 1.4 TSI dostala o 2kW vyšší výkon, z pôvodných 90kW na 92kW a je zase naopak možné ju kúpiť iba s automatickou prevodovkou DSG. Kvôli spomínaným emisiám sa znížila aj papierová spotreba o rovný liter na 4,8l/100km. Zmenou prešli aj naftové motory. Pôvodnú 1.6 TDI/77kW nahradila trojvalcová 1.4 TDI s výkonom 66kW, taktiež z Fabie. Motor 1.6 TDI ale prekvapivo úplne nezmizol. Najvýkonnejšia verzia má 85kW a je k dispozícii výhradne s manuálnou prevodovkou. Aj tu sa znížila papierová spotreba, aj keď iba o dve deci na 4,2l/100km.