Logo značky Škoda máme spojené s priamymi prenosmi z MS v hokeji už akosi automaticky. Niet sa čomu čudovať, pretože Škoda Auto je hlavným partnerom hokejového šampionátu už dlhých 22 rokov. Inak tomu nebude ani tento mesiac v Minsku.

So sponzoringom majstrovstiev začali už v roku 1992, je teda vlastne sponzorom, ktorý šampionát podporuje najdlhšie v jeho 77-ročnej hostórii. Škoda okrem toho, že popri ľadovej ploche vidieť v každom zábere ich auto na piedestáli, poskytuje hráčom svoje autá. Každoročne je to 40 až 50 áut, ktoré sa starajú napríklad o prepravu medzi hotelom a štadiónom. Z tohtoročného počtu 46 áut, je 8 Superbov, a zvyšok sú Octavie. No na štadiónoch svoju reklamu zameriava na iných zákazníkov, tam umiestni Octaviu RS spolu s Rapidom Spaceback. Prínosom tejto reklamy je predpoklad, že ich auto uvidí počas prenosov až 800 miliónov televíznych divákov po celom svete. Automobilka sa hrdí tým, že za posledných 22 rokov sa počas šampionátu nepokazilo ani jedno auto. Nenajazdia pritom za dva týždne malú vzdialenosť, v priemere je to na jedno auto približne 5000 km.