Škoda Superb je veľmi schopným vozidlom, najmä v spojení s adaptívnym podvozkom DCC (Dynamic Chassis Control). Zmena režimu zmení správanie auta a komfort pruženia. Na niektorých, hlavne rovnejších povrchoch sa na zmenu musíte doslova sústrediť, no na horších cestách si zmenu tuhosti pruženia všimnete hneď. Najmä tí vzadu. Pomaly sa však dostáva na povrch, že Škoda mala dlho problémy s kvalitou adaptívnych podvozkov. Zadná náprava s DCC nezriedka klope. Predstavte si, že si kúpite auto za 30 – 40 tisíc eur a od podvozku počujete buchot. Nič príjemné. Samozrejme, vaše kroky smerujú do autorizovaného servisu, kde očakávate, že situáciu vyriešia. Bohužiaľ, realita bola úplne iná a servisy nevedeli ako a čo robiť. Mechanici tak vymieňali niektoré diely zadnej nápravy, ale problém nevyriešili.

Zákazníci nepríjemné zvuky od zadnej nápravy reklamujú zatiaľ bezúspešne. Zvrat celej situácie oznámila Škoda len nedávno.

Samozrejme, chyby sa pri nových autách z času na čas objavia. Automobilka potom spustí zvolávaciu akciu a chybu napraví. Lenže v tomto prípade je to trochu odlišné. Škoda o probléme vie údajne od októbra 2015 (možno aj skôr). Zákazníci nepríjemné zvuky od zadnej nápravy reklamujú zatiaľ bezúspešne. Zvrat celej situácie oznámila Škoda len nedávno. Za klepotanie má byť zodpovedná jediná súčiastka – hydraulické lôžko. Podľa Škody sa tento akustický problém objavuje len pri špecifických podmienkach. Chyba bola podľa informácií na strane dodávateľa, ale tento problém je už vyriešený a servisy sú pripravené chybné diely vymeniť. Opravy majú prebehnúť v rámci záručnej doby, takže budú bezplatné. Máte Superb III. generácie s podvozkom DCC a tiež klepe zadná náprava?
 

Zdroj: autoforum

TEST ŠKODA SUPERB III L&K TDI

Najkrajšia škodovka doposiaľ? Určite! Z viacerých uhlov sa náramne ponáša na abstraktné luxusné limuzíny. Má ich ...

20. 10. 2015