Čo má spoločné automobilka Škoda a najbohatšia časť Monackého kniežatstva Monte Carlo? Česká automobilka pripravuje pre svojich zákazníkov špeciálne dizajnové edície jednotlivých typov, ktoré nesú označenie práve „Monte Carlo“. Najnovšie sa k danej partii pridá aj modernizovaný Yeti. Vôbec však nejde o žiadne prekvapenie. Ako prvá prišla v tejto podobe Škoda Fabia. Automobilka pôvodne plánovala výrobu 5000 kusov. Nakoniec toto číslo narástlo až na 20 000! Fabia Monte Carlo dokonca s veľkým náskokom predbehla model RS aj napriek tomu, že pod kapotou neukrývala žiadny exkluzívny motor.

Čierne doplnky spolu so 17 palcovými kolesami Yetimu pristanú.

Piaty člen rodiny Monte Carlo sa po prvýkrát predstavil na autosalóne v Ženeve. Jeho športovo naladený dizajn je vidieť hneď na prvý pohľad. V prednej časti určite zaujme čierny spojler a rám masky. Rovnaku čierne lakovanie dostala aj strecha, strešný nosič, A, C a D stĺpiky, kryty spätných zrkadiel a prahy dverí. Yeti Monte Carlo dostal v štandarde 17 palcové zliatinové disky a vyšší stupeň tónovania skiel od B stĺpika smerom dozadu.

 

Interiér nadväzuje na ostatné typy s rovnakým označením. Kožu nájdeme na volante, hlavici radiacej páky a ručnej brzde. Samozrejmosťou sú aj športové kožené sedadlá. Zaujímavým prvkom sú aj pedále z ušľachtilej ocele.

 

Yeti Monte Carlo chce svojim športovým zjavom osloviť najmä klientelu, ktorej obyčajný dizajn nestačí.

Interiér ponúka kožu a červené prešívanie.

Na obrázkoch môžeme vidieť červeno-čiernu kombináciu, no zákazníci si môžu vybrať až zo 7 farieb. V ponuke sú okrem červenej Corrida aj čierna Magic, biela Candy, biela Laser, biela Moon, sivá Metal a strieborná Brilliant.

 

Pod kapotou modernizovaného športovo oblečeného Yetiho môžu pracovať tri benzínové a tri naftové možnosti. To znamená, že v ponuke bude celá paleta agregátov okrem 1,6 TDI 77 kW (105 k). Vybrať si teda budete môcť z benzínových pohonných jednotiek 1,2 TSI 77 kw (105 k), 1,4 TSI 90 kW (122 k), 1,8 TSI 112 kW (152 k). V rámci spaľovania nafty Škoda ponúkne dvojliter TDI s výkonmi 81 kW (110 k), 103 kW (140 k) a 125 kW (170 k). Yetiho Monte Carlo si budete môcť vychutnať buď s pohonom prednej nápravy, alebo vďaka Haldexu piatej generácie s pohonom oboch náprav.

 

Aktuálne Yeti Monte Carlo v cenníkoch slovenského a českého zastúpenia Škoda nefiguruje. Do predaja by sa mal dostať v najbližších týždňoch až mesiacoch. Presný dátum je neznámy.

 

Zdroj: tlačová správa

Prečítajte si aj:  Modernizovaná Škoda Yeti je má dva varianty, pre mesto i vidiek