Každý zo štyroch pasažierov má samostatné športové sedadlo Recaro.

Pod kapotu tohto sivého svalovca, so žlto-zelenou strechou, namontovali v Mladej Boleslavi benzínový 4-valec 1,8 TSI, známy aj z bežných modelov Škoda Yeti. Jeho výkon, žiaľ zostal nezmenený. Aj keď ide iba o koncept, pár koní navyše by sa mu hodilo. Dosahuje teda 112 kW (152 k) a krútiaci moment vrcholí hodnotou 250 Nm. Extrémnemu Yetimu to stačí na zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 9 s. Maximálka tejto štúdie je, rovnako ako v sériových modeloch, 192 km/h. Motor je spriahnutý so 6-stupňovou prevodovkou DSG a výkon ide samozrejme na všetky kolesá.

Čím však štúdia zaujme viac ako jazdnými výkonmi, je interiér. Hneď na prvý pohľad udrú do očí štyri samostatné športové sedadlá Recaro. Súťažný nádych mu ale dávajú aj detaily, ako nôž na rezanie bezpečnostných pásov, umiestnený v stredovom paneli, či hasiaci prístroj. Rally výbavu dopĺňa aj súprava na poskytnutie prvej pomoci integrovaná v priehradke pred spolujazdcom, ale aj obrovské rezervné koleso za sedadlami. Súčasťou výbavy konceptu Yeti Xtreme sú dokonca aj trakčné podložky, ktoré môže posádka podložiť pod kolesá, ak by s týmto autom zapadla napríklad v piesku.

Yeti Xtreme zaujme na prvý pohľad nielen žlto-zelenou strechou, ale aj novými nárazníkmi a širokými blatníkmi.

Zdroj: Tlačová správa

Prečítajte si ajSeat predstavil koncept pre Wörthersee. Volá sa Ibiza Cupster!